
Jan Denemark: Banky chtějí nabízet stále rozmanitější produkty
Banky disponují širokou plejádou dat o svých klientech, které však dostatečně neanalyzují, a přicházejí tak o další obchodní příležitosti, a to nejen z bankovního sektoru, nýbrž i z dalších oborů.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 23/05/2014

Tři důvody za březnovým ponecháním cyklické kapitálové rezervy na 1,25 procenta
Ze březnového záznamu za jejím ponecháním na 1,25 % stojí převážně tři důvody:&n...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Německo schválilo historický fiskální balíček. Dobrá zpráva pro českou ekonomiku
Součástí fiskálního balíčků jsou tři hlavní opatření. Za prvé, investice v rozsa...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Smíšené inflační signály z výroby
V průmyslu ceny meziměsíčně i meziročně poklesly o 0,1 %, ale mluvit o deflaci j...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
