Organizátoři z Blue Events právě zveřejnili kompletní program konference Brand Management 2016, konané dne 21.9.2016 ve Slovanském domě v centru Prahy. Program je členěn do 4 tematických bloků.
První programový blok ukáže, kdo jsou neodolatelné značky. Petra Průšová z Kantar Consumer Insights na úvod představí aktuální analýzu Top Global Brands a Rostislav Starý z Konektor Social osvětlí, jak vypadají vítězové v digitální době. Praktické příklady ze života dvou velmi odlišných značek, které však spojuje úspěch doma i na mezinárodní aréně, přinesou marketér z velké korporace (Tomáš Gregořica ze ŠKODA AUTO ČR) a spolumajitelé rodinné firmy (otec a syn Jahodovi z EMCO). Úvodní programový blok pak uzavře Tomáš Mrkvička (Y&R Prague), který ukáže, jak se dobrat pochopení příčin neodolatelnosti značek.
Těžištěm konference je 2. programový blok, který přiblíží, co (ne)dělají neodolatelné značky. V této části programu vystoupí hlavní hvězda - klíčový řečník Ken Segall, zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Úzce spolupracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás. Letošní novinka „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“ bude v českém překladu pokřtěna a poprvé distribuována právě na konferenci Brand Management 2016. Podrobnější informace o Kenovi a jeho nové knize jsou zde.
Třetí část pak logicky naváže prezentacemi příběhů značek, které účastníkům umožní odpovědět na otázku Jak na to? Téma otevře zamyšlení Jana Staňka z firmy PurposeFly o tom, jak dělat v našich podmínkách věci jednoduše a smysluplně. Následovat bude představení dvou velmi odlišných značkových světů, které však spojuje jejich slavná tradice a status „love-brandu“. Podrobnosti sdělí Grant McKenzie z Plzeňského Prazdroje a Margaréta Víghová ze ZETOR TRACTORS. V závěru zazní zkušenosti jak postupovat při jednom z největších právě probíhajících rebrandingů na našem trhu: RWE.
Konference Brand Management 2016 vyvrcholí vysoce aktuální panelovou diskusi o řízení značek v digitálních časech, kterou bude moderovat Jan Podzimek z agentury PRIA. Panelu se účastní zástupci firem, které spojuje vysoký stupeň adaptace na digitální transformaci, ale diferencuje velmi odlišná velikost i fáze vývoje. Vedle vysoce etablovaných firem (Vodafone, Continental a Kofola) tak se svými názory vystoupí i e-shop Spokojenypes.cz a absolutní „tržní nováčci“, kteří nedávno šokovali se značkou Kefírer.
Podrobnější informace je připravena podat:
Barbora Krásná, Partner, +420 222 749 841, Barbora.Krasna@BlueEvents.eu
Kontakt pro média:
Lukáš Koutník, Blue Events, +420 730 804 077, Lukas.Koutnik@BlueEvents.eu