
Front office, aneb slabiny v komunikaci se zákazníkem
Příjemná zákaznická zkušenost patří mezi nejdůležitější aspekty každého byznysu. Je utvářena zejména komunikací mezi oddělením front office a klientem. Toho jsou si vědomi také banky, které na svých front office odděleních neustále pracují a snaží se je zdokonalovat.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 22/01/2016

Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice
Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník
Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy
Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking
