Přejít k hlavnímu obsahu
Front office, aneb slabiny v komunikaci se zákazníkem
Příjemná zákaznická zkušenost patří mezi nejdůležitější aspekty každého byznysu. Je utvářena zejména komunikací mezi oddělením front office a klientem. Toho jsou si vědomi také banky, které na svých front office odděleních neustále pracují a snaží se je zdokonalovat.
Datum vytvoření: 22/01/2016

linkedin

Komentáře komentáře
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
ČNB nechává úrokové sazby beze změny Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
ECB snižuje sazby, v příštím roce dále povolí otěže Rozhodnutí Rady guvernérů se opírá o aktualizovanou makroekonomickou prognózu. T... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko