Celková aktiva banky dosáhla výše 679 miliard korun, a meziročně tak vzrostla o 13,3 %. Objem poskytnutých úvěrů klientům se zvýšil o 2,9 % na 361 miliard korun. K růstu došlo jak na straně domácností ve formě hypotečních a spotřebitelských úvěrů, tak na straně firem zejména u projektových úvěrů. Objem přijatých vkladů od klientů se meziročně zvýšil o 10,2 % na 543 miliard korun. Růst je tažen zvyšujícími se zůstatky na spořicích účtech a termínovaných vkladech, a to na straně domácností i firem.
Celkové provozní výnosy se snížily o 5,25 % na 12,87 miliardy korun. Provozní náklady ve výši 6,6 miliardy korun se v meziročním srovnání snížily o 3,5 %.
Raiffeisenbank představila v loňském září novou verzi aplikace mobilního bankovnictví ve zcela změněné podobě. Tuto verzi původně využívalo zhruba 500 tisíc klientů, přičemž po sloučení s Equa bank v listopadu loňského roku se číslo vyšplhalo na 800 tisíc.
„O necelý rok později aplikaci pravidelně každý měsíc využívalo již přes jeden milion uživatelů, tedy dvojnásobek oproti stejnému období loňského roku. Průměrně se každý uživatel do aplikace přihlásil alespoň třicetkrát měsíčně. Toho se nám podařilo dosáhnout i díky tomu, že se při vytváření nových funkcionalit a revidování těch stávajících ptáme klientů na jejich názor,“ říká Igor Vida, předseda představenstva a generální ředitel Raiffeisenbank. „Úspěch, který naše mobilní bankovnictví u klientů získává, pro nás představuje satisfakci a zároveň motivaci přinášet další vylepšení digitálních služeb banky,“ dodává Igor Vida.