Další fáze marketingové podpory věnované produktu Půjčka ProBydlení právě odstartovala. Wüstenrot originálně oživil prostor stromořadí na Kavčích horách. Instalací oranžových květníků v nadměrné velikosti s odkazem na internetové stránky připomíná výhody produktu, který zájemcům nabízí snadnou cestu k získání financí na nákup nebo rekonstrukci bydlení.
„Vrcholem naší jarní kampaně je instalace velkých květníků kolem vzrostlých stromů. Obzvlášť na jaře, kdy vše roste, jsme chtěli dát do protikladu hlavní benefit naší Půjčky ProBydlení, kterým je konstantní výše splátky po celou dobu úvěru. Věříme, že hravou, až guerillovou formou outdoorové kampaně zaujmeme kolemjdoucí i fanoušky spolupracujících influencerů, které jsme pro kampaň oslovili,“ říká Michal Pokluda, manažer produktů a marketingu finanční skupiny Wüstenrot.
Půjčka ProBydlení do konce června bez zbytečných poplatků
Půjčku ProBydlení je možné čerpat ve dvou variantách. Zajištěný úvěr, který vyžaduje ručení nemovitostí, je vhodný pro pořízení bydlení, nezajištěná varianta je ideální volbou v případě rekonstrukce a modernizace bydlení. V rámci právě probíhající kampaně získají žadatelé do konce června Půjčku ProBydlení bez poplatku za uzavření smlouvy o stavebním spoření. Zdarma je uzavření a poskytnutí úvěru, stejně jako vedení úvěrového účtu. Navíc lze získat až 2 000 Kč státní podpory ročně a zaplacené úroky si odečíst z daní.