„Nově příchozí klienti jsou stále nejpočetnější ve věkové skupině 30 až 50 let, která tvoří 60 % našeho klientského portfolia. Věková skupina do 30 let je ovšem nyní v zastoupení plných 26 %. Vidíme tedy, že naše klientské portfolio postupně omlazuje,“ sdělila mluvčí Skupiny Moneta Zuzana Filipová. Dlouhodobě stabilní je však rozložení klientského portfolia dle pohlaví. Žen podnikatelek je pouhá čtvrtina, zbylé tři čtvrtiny tvoří muži.
„Snažíme se být podporou začínajících podnikatelů a usnadnit jim už tak složitou cestu, kterou může začátek podnikání být. Proto na každé z našich 140 poboček najdou specializovaného bankéře pro živnostníky a malé firmy, kteří našim klientům pomohou sestavit produkt na míru dle jeho individuálních potřeb. Zároveň však máme v nabídce běžné, úvěrové i spořicí produkty pro podnikatele, které je možné sjednat plně online,“ dodává Zuzana Filipová.
Jedním z nejoblíbenějších produktů klientů Monety z řad podnikatelů je Konto PRO podnikání. To banka nabízí jako ideální účet pro začínající podnikatele a živnostníky. Jeho vedení je bez poplatků, podnikatelé k němu získají zdarma také výběry ze všech bankomatů v ČR a prvních sto odchozích a příchozích elektronických plateb měsíčně.