„Nejvíce nás těší nárůst obratu vlastních služeb o 23 %, téměř dvojnásobný oproti předchozímu roku. Jde o dodávky našich vlastních řešení a produktů klientům, kteří nás už dávno neberou jenom jako zprostředkovatele technologií,“ komentoval výsledky CEO Trasku Filip Tománek. Nejvyšší podíl na růstu tržeb mají řešení pro digitální bankovnictví, hned po nich následují řešení a služby v oblastech integrace, business intelligence a data science.
Na úspěch firmy má výrazný vliv také fakt, že se jí i v době mimořádné konkurence na pracovním trhu daří získávat nové experty. Počet zaměstnanců se meziročně zvýšil o 24 %, úměrně ke zvýšení objemu poskytnutých služeb.
Pětici největších klientů Trasku v současnosti tvoří společnosti Škoda Auto, ČSOB, Česká spořitelna, Moneta Money Bank a Raiffeisenbank. Celkové dodávky služeb těmto společnostem v roce 2018 rostly rychleji než v předchozím roce. Dalšími významnými klienty jsou Komerční banka, ING Bank, Sberbank, Innogy nebo ČSOB Leasing.
V letošním roce se chce Trask kromě dalšího posilování v oblasti vlastních produktů a služeb zaměřit především expanzi na nové evropské trhy. Půjde tak o další zásadní milník v historii společnosti, která vznikla před 25 lety. Jako jedna z mála je stále ryze českou IT společností na našem trhu, v jejímž čele stále stojí původní zakladatelé.