„Slovenská spořitelna je největší retailovou a digitální bankou na Slovensku. Zároveň jsme bankou i pro podnikání a byznys. Digitální svět doplňuje a obohacuje svět lidí a také firem. I ve firemním segmentu chceme být největší bankou na Slovensku a digitál je pro nás cestou do budoucnosti, jak růst a zvyšovat kvalitu služeb pro firmy. Jsme přesvědčeni, že mobilní aplikace vyvinutá speciálně pro firemní klienty, jim dokáže usnadnit život. I proto jsme několik z nich oslovili a spolu jsme vybírali jednotlivé funkcionality do aplikace,“ říká David Gallo, ředitel odboru řízení a rozvoje firemního bankovnictví České spořitelny.
Jednou z klíčových funkcionalit, kterou klienti v aplikaci požadovali, bylo podepisování připravených plateb. Často je totiž rozdíl mezi osobou, která platby připravuje, a osobou, která je podepisuje nebo je třeba, aby platbu podepsalo více osob. Z toho v praxi vznikají komplikace, kdy účetní už platbu zadal, ale na její realizaci je třeba čekat, až se jednatel či jiná oprávněná osoba dostane k počítači a podepíše ji. Díky aplikaci tento problém odpadá, protože platby může podepsat komfortně a rychle přes mobil.
Aplikace je dostupná v češtině a angličtině. Kromě toho nabízí i přehled běžných účtů a transakcí, možnost jejich filtrování, zadávání plateb prostřednictvím skenování QR kódů, IBAN-ů, či šablon z webové verze Business24, opakování vybraných nerealizovaných plateb nebo možnost zadat zahraniční platbu.
V budoucích verzích do aplikace přibydou i push notifikace, ostatní typy produktů, možnost kontaktovat svého relationship manažera a mnoho jiných funkcionalit. Aplikace je dostupná pro mobilní telefony s operačním systémem iOS od verze 12.4. a systémem Android 5.0 a vyšším.