„Celkem už jsme natočili 28 videí, která neotřele představují především mladým lidem naši banku a produkty. Na podporu spotřebitelské půjčky a konsolidace s bonusovou sazbou 3,9 % ročně jsme zatím připravili tři videa a další již točíme,“ vysvětluje Martin Malý, On-line Sales Manager Sberbank, který je zároveň jednou z tváří všech videí.
Nově od května spustila pro své fanoušky banka na sociálních sítích banka i soutěž o mobily iPhone XR. „Každý klient, který přijde na pobočku nebo si přes e-shop sjedná Fér půjčku či Fér konsolidaci s bonusovou sazbou 3,9 % a uvede heslo, které jsme prozradili ve videu, bude zařazen do slosování o skvělé nové mobily iPhone XR. Soutěž trvá dva měsíce až do konce července,“ prozrazuje Lada Gabrielová, ředitelka pobočky Sberbank Na Příkopě a zároveň druhá tvář vystupující ve všech videích banky.
Se samotným konceptem natáčení videí, v nichž vystupují sami zaměstnanci, banka přišla na konci roku 2018. „Na těchto videích jsme postavili náš Instagram. Veškerý traffic je organického původu, to znamená, že neplatíme kampaně na zvýšení počtu fanoušků, ale získáváme je přirozeně. Lidi baví náš obsah, který se diametrálně odlišuje od ostatních bank. Na Facebooku se nám zvedl počet fanoušků z 9 900 na 23 000 za půl roku. Navíc lidé začali využívat Facebook jako standardní komunikační nástroj k zasílání dotazů na naše produkty,“ doplnil Martin Malý.
Videa se zaměřují na zvýšení znalosti značky Sberbank, komunikaci produktů, vzdělávání i employer branding. Banka natáčí 5 videí měsíčně. Na jejich realizaci si Sberbank v tendru vybrala agenturu Videoefekt a Taxi Marketing.