V letošním roce představili účastníci porotě tři novinky v oblasti bankovních produktů, postupů a služeb. Sberbank se zaměřila na změny v platebních službách, zavedení unikátní webové služby, mobilní aplikace pro Cash-in-Transit a digitální firemní karty s integrovanou telemedicínou.
„Hlavním požadavkem klientů je kvalita a rychlost prováděných transakcí. Proto je jedním z našich klíčových cílů zkrátit dobu, kterou tráví komunikací s bankou a měli tak dostatek času věnovat se svému podnikání. Všechny služby, které jsme spustili v roce 2019, umožňují klientům řešit všechny záležitosti s bankou online a šetřit tak jejich čas. V letošním roce získali klienti Sberbank přístup k novým službám, jako je elektronický hotovostní šek (E-Check), webová služba pro správu převodu hotovosti, možnost vzdáleného otevření účtu atd. Díky těmto službám mohou klienti své obchodní potřeby vyřešit několika kliknutími, aniž by museli volat nebo navštěvovat svoji pobočku,“ komentuje Sergey Popov, ředitel divize transakčních obchodů Sberbank.
Každoroční ocenění Transaction Banking Awards předního světového časopisu si klade za cíl představit banky, které jsou nejlepšími partnery v podnikání. Porota se skládá z nejvlivnějších odborníků v oboru.