Přejít k hlavnímu obsahu
Revolut spouští svou dosud největší reklamní kampaň v ČR
Revolut v rámci mise vybudovat první skutečně globální banku oznamuje investice ve výši více než 11 miliard korun do strategických marketingových a prodejních aktivit, které se letos rozvinou v Evropě, s ambicí oslovit do konce roku 2024 celosvětově 50 milionů zákazníků, což by představovalo meziroční nárůst o 40 %.
Revolut

Revolut v současné době působí v České republice jako digitální banka s více než 600 tisíci zákazníky a řadí se na druhé místo mezi nejstahovanějšími finančními aplikacemi. Zde se také snaží oslovit 1 milion zákazníků do konce roku 2024. Investice plánovaná pro český trh v roce 2024 se oproti roku 2022 zvýšila o 218 %.

Wiktor Stopa, vedoucí marketingu a růstu v Revolutu, řekl: „V současné době jsme druhou nejstahovanější finanční aplikací na trhu a plánujeme neustále růst. Získáváme si srdce stále více českých zákazníků díky skvělé uživatelské zkušenosti a inovativním produktům, které jsme vytvořili, perfektního kandidáta na to, stát se jejich běžným bankovním účtem pro každý den."

„S cílem přimět více a více zákazníků, aby poznali všechny vynikající funkce, které Revolut nabízí a které díky své inovaci nastavily standard v celém bankovním odvětví, také spouštíme naši dosud největší televizní kampaň s názvem „Budoucnost bankovnictví“, která se bude vysílat v České republice a na dalších evropských trzích v roce 2024."

Kampaň „Budoucnost bankovnictví" je součástí TV, sociálních médií a dalších platforem. Zobrazuje, jak se Revolut neustále vyvíjí a stává se „nezbytností“ pro ty, kteří hledí do budoucnosti.

Revolut svým zákazníkům nabízí nejen nejmodernější technologie pro správu jejich financí prostřednictvím bankovního účtu s nízkými poplatky, snadné používání, kdykoli a odkudkoli, ale také integruje další služby oproti těm, které jsou obvykle dostupné u mnoha tradičních bank. Díky tomu je Revolut ideálním nástrojem pro správu všech peněz, což znamená nejen placení, ale také spoření, sledování pohybů na účtu, investování, darování, rezervace hotelů a aktivit, získávání cashbacku a slev a mnoho dalšího.

Kampaň „Budoucnost bankovnictví“ není jedinou marketingovou aktivitou, kterou Revolut na letošní rok chystá. V roce 2023 se počet zákazníků společnosti celosvětově zvýšil z 25 na 35 milionů, což je obrovský nárůst podpořený klíčovými marketingovými iniciativami zaměřenými na kontakt se spotřebiteli z různých segmentů díky reklamní kampani „Your Way In“, rozsáhlým akcím, jako je La Velada ve Španělsku, kampaním s celebritami, jako je ta s Gerrym Scottim v Itálii, a dalším.

V roce 2024 Revolut výrazně zvyšuje své úsilí další sérií působivých iniciativ zaměřených na kontakt se spotřebiteli, kteří se účastní velkých akcí v kategoriích, jako je sport a hudba – nedávno začal Revolut spolupracovat s NBA Paris Game ve Francii a v nadcházejících měsících se chystá spolupráce s festivalem Sziget v Maďarsku. Chystá se spolupracovat také se známými jmény ze společenského prostředí a dalšími iniciativami, které budou brzy oznámeny.

„Navzdory značným investicím zůstávají naše klíčové kanály pro růst organické, a to hlavně díky našemu produktu, který je kompletní, cenově dostupný a jeho používání je jedno nejjednodušších na trhu. Našim hnacím motorem pro růst jsou přitom naši spokojení zákazníci,“ shrnuje Wiktor Stopa.

Datum vytvoření: 26/02/2024

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko