Přejít k hlavnímu obsahu
Raiffeisenbank si v nové kampani dává na čas
Raiffeisenbank spustila nové spoty ke své komunikační kampani propagující spořicí účet s 3% úrokovou sazbou. Drží se úspěšného černožlutého konceptu a objeví se v TV, v on-line prostředí nebo na billboardech.

Raiffeisenbank ve spolupráci s agenturou DDB a režisérem Markem Partyšem vytvořila koncept „Dejte si na čas“, který reaguje na skutečnost, že na zákazníky v současné době ze všech stran útočí reklamní sdělení a nabídky agresivně vyzývající ke koupi "tady a teď".

„Chápeme, že pokud jde o finance, málokdo chce své rozhodnutí uspěchat. Potřebuje na něj čas. Přicházíme proto s výzvou ´V klidu si rozmyslete, co si za své úspory pořídíte, jak s nimi naložíte. A než se rozhodnete, nechte je mezitím vydělávat u nás," říká Michaela Kuželová, manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Součástí kampaně je 20vteřinová televizní reklama a 4 online spoty, které navazují na ty televizní. Kampaň banka zahajuje 26. srpna TV spotem, ve kterém představuje benefit spoření s úrokem 3 % na půl roku. Cílem kampaně je upozornit na bezkonkurenčně nejlepší podmínky spoření s Raiffeisenbank.

„Zachovali jsme také černožluté ladění, které nás dlouhodobě skvělým způsobem odlišuje od konkurence,“ doplňuje Kuželová.

Zvýhodněná úroková sazba je určena všem novým klientům, kteří si u Raiffeisenbank otevřou osobní účet eKonto KOMPLET nebo eKonto SMART. Nabídka ojedinělého spořicího účtu s výhodným úročením platí pro oba tyto produkty.

Výhodné úročení se vztahuje na spořenou částku do 150 000 korun po dobu šesti měsíců. I po uplynutí tohoto období budou klientům úspory na spořicím účtu eKonto XL úročeny zajímavou úrokovou sazbou, a to v případě, že budou aktivně využívat svůj osobní účet eKonto KOMPLET nebo eKonto SMART.

 

Datum vytvoření: 28/08/2019

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko