Přejít k hlavnímu obsahu
Počet uživatelů ČSOB Premium meziročně stoupl o 35 procent
Stále větší počet klientů ČSOB využívá prémiových bankovních služeb s osobní obsluhou Premium bankéře a nadstandardními produkty. Počet uživatelů ČSOB Premium pro náročné zákazníky se meziročně zvýšil o 35 procent. Lidé stále častěji využívají kreditní Premium Kartu a oblíbené je obecně pojištění. Žádané jsou služby osobního asistenta, který dokáže zajistit květiny pro manželku i s donáškou, naplánovat rodinnou dovolenou, sehnat krásný lustr spatřený v reklamě nebo zdánlivě vyprodané luxusní hodinky.

„Za nejzajímavější benefity považují naši klienti z 82 procent ty, které se týkají cestování. Právě proto se snažíme v této oblasti poskytovat nejkvalitnější servis,“ říká o prémiové nabídce Jan Sadil, člen představenstva zodpovědný za oblast Retail.

K Premium Kartě získávají držitelé zdarma pojištění ztráty a krádeže v nejvyšší variantě, pojištění storno letenek a zájezdů, velice oblíbené vstupy do VIP letištních salonků po celém světě a co nejvíce klienti oceňují, tak je nejvyšší varianta cestovního pojištění, které navíc od března 2019 prošlo vylepšením a nově nabízí klientům ve variantě EXTRA limit léčebných výloh 10 mil. Kč a ve variantě EXTRA Family navíc mohou rodinní příslušníci nově cestovat samostatně bez majitele karty, a přesto jsou krytí tímto pojištěním. Drtivá většina prémiových klientů pak aktivně využívá elektronické bankovnictví, takřka polovina má mobilní bankovnictví a třetina používá Investiční portál.

ČSOB Premium není pouze o bankovních nebo pojišťovacích službách. Potřebuje-li klient zařídit lístky na divadelní představení, obstarat dárek k svátku nebo narozeninám či zarezervovat hotel, stačí se pouze obrátit na osobního asistenta a zbytek nechat na něm.

„Jedna naše klientka chtěla zjistit, kde může zakoupit lustr z reklamy, který se ji líbil. Podařilo se nám ho zajistit. Další klient zase chtěl pomoci s dárkem pro přítelkyni, pro kterou vybral hodinky Paris Hilton, které se mezitím vyprodaly a i to se s velkým úsilím podařilo zajistit,“ vzpomínal na zajímavější případy Miroslav Zetek, ředitel segmentu ČSOB Premium.

Není asi překvapením, že v souladu s českou mentalitou nechávat vše na poslední chvíli jsou osobní asistenti nejvíce vytížení vždy v pátek. Poslední pracovní den před víkendem jen za loňský rok ČSOB evidovala takřka dvě tisícovky řešených případů pro prémiové klienty.

 

Datum vytvoření: 06/03/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Spoříme a málo investujeme Domácnosti si sice velmi mírně polepšily, co do reálných výdělků, o něco více sp... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek