ČSOB Hypoteční banka umožňuje klientům kompletní správu hypoték včetně podpisu samotných smluv odkudkoli, i z mobilního telefonu. Zástavní smlouvu a návrh na její vklad do katastru nemovitostí banka navíc také elektronicky odesílá ke zpracování na katastrální úřad, což pro klienty znamená významnou časovou úsporu. Digitalizace má i pozitivní dopad na životní prostředí. Každá digitální hypotéka ušetří až 64 listů papíru.
„Rostoucí obliba elektronicky podepsaných hypoték jen potvrzuje trend, kdy velká část klientů upřednostňuje finanční služby, které mohou využít odkudkoli, a to i z mobilního telefonu. Obzvláště teď, v prázdninovém období, představuje výraznou úsporu času a cestování. Díky digitalizaci celého hypotečního procesu, který se pojí se spoluprací s našimi hypotečními specialisty na dálku, šetříme klientům čas a otevíráme cestu k vlastnímu bydlení většímu množství lidí. Pro ty klienty, kteří ale stále upřednostňují osobní kontakt s odborníky, jsou hypoteční experti samozřejmě připraveni stále i na našich pobočkách,“ říká Martin Vašek, generální ředitel ČSOB Hypoteční banky a ČSOB Stavební spořitelny.
Hypoteční zóna poskytuje komplexní služby pod jednou střechou: kalkulaci hypotéky, podání žádosti, digitální podpis smluv, čerpání úvěru a správu hypotečních dokumentů v digitálním archivu s nepřetržitým přístupem. Kromě toho klienti dostávají včasná upozornění na důležité změny týkající se jejich hypotéky a mohou provádět modelace úrokových sazeb pro další fixační období.