Přejít k hlavnímu obsahu
Pavel Sedlář jmenován ombudsmanem pro klienty Skupiny Moneta
Pavel Sedlář, ředitel compliance Moneta Money Bank, byl jmenován ombudsmanem pro klienty společností celé Skupiny Moneta.
Pavel Sedlář

Pavel Sedlář vystudoval finance na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze. Od roku 2002 pracuje v bankovnictví, kde se věnoval zejména kontrolním funkcím v interním auditu, řízení rizik, či obezřetnostnímu dohledu nad bankovním sektorem České republiky. Postupně působil v ČSOB, Komerční bance, Hypo stavební spořitelně a následně pak v bankovním dohledu České národní banky.

V únoru 2024 nastoupil na pozici ředitele Compliance společnosti Moneta Money Bank a je tak odpovědný za zajištění fungování členů Skupiny Moneta v souladu s právními požadavky a etickými standardy.

Ombudsman pro klienty funguje v bance již od roku 2012. Spolu se svým týmem řeší závažné podněty a opakované stížnosti klientů. Úkolem je jednak zjistit skutečný stav věcí a znovu posoudit předmět sporu, ale zároveň v maximální možné míře zohlednit osobní situaci klienta. Tým ombudsmana pro klienty se rovněž zabývá řešením podnětů, které jsou členům Skupiny Moneta postoupeny Finančním arbitrem nebo Českou národní bankou. Celkem se tým ombudsmana v roce 2023 věnoval 209 individuálním případům.

Datum vytvoření: 04/03/2024

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko