Přejít k hlavnímu obsahu
Nová kampaň KB a KB Penzijní společnosti míří na mladé
Komerční banka a KB Penzijní společnost spustily v dubnu dlouhodobou kampaň I love důchod – revoluce ve vnímání důchodu.
pension savings

„Ukazuje se, že pro mladé lidi je důchodový věk dalekou budoucností, o které nepřemýšlí. Jsou přesvědčeni, že mají spoustu času. Kampaň I love důchod jim připomíná, že pokud si chtějí v důchodu užívat hiking, rock climbing, surfing, partying, chill s rodinou nebo whatever budou chtít – slovy Just.iny, je potřeba se připravit a mít dostatečnou finanční rezervu. Naše kampaň na to slovníkem generace Z upozorňuje a poskytuje mladým lidem důležité informace, shrnuté na webu www.iloveduchod.cz, jak se na vlastní důchod připravit,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Brand Strategy a Komunikaci Komerční banky.

Ústřední postavou kampaně je digitální influencerka Just.ina, která představuje budoucnost stáří. Ukazuje mladým lidem, že jejich důchod může být skvělý, plný zájmů – jen je potřeba se na něj připravit. Kdo začne v rozumném věku investovat, tomu postačí si průběžně odkládat menší částku. Nejenže mu odpadnou starosti s finančním zajištěním či stres ohledně věku odchodu do důchodu, ale bude mít i větší prostor dělat i v důchodu to, co ho skutečně baví.

Na přípravě a realizaci kampaně se podílí více agentur. S konceptem a celkovým kreativním pojetím přišla agentura Momentum Czech Republic, za komunikaci na sociálních sítích zodpovídá Fuse, mediální plánování má na starost PHD Media a mediální podporu projektu zajišťuje Crest Communications.

„Cílem celé komunikace je vyvolat debatu o vnímání důchodů mladými lidmi, bořit stereotypy a vytvářet o tomto tématu nové představy. Využíváme proto jazyk naší cílové skupiny, zvolili jsme konverzační cestu s nábojem. Chceme být kontroverzní a dát mladým lidem hlas. Přinášíme tak pozitivní obsah související s pojetím důchodu a s ním spojení generací, aby společně vytvářely budoucnost stáří,“ dodává ke kampani Creative Director Rado Jankovič z Momentum Czech Republic.

Datum vytvoření: 08/06/2023

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“ Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Česká ekonomika si drží tempo Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek