Přejít k hlavnímu obsahu
Moravský Peněžní Ústav se mění na Trinity Bank
Na domácím trhu se představuje nová, ryze česká banka. Trinity Bank vznikla transformací největšího spořitelního družstva Moravského Peněžního Ústavu. Své základy staví na budování pevných vztahů s klienty, poskytování výjimečné kvality služeb a dlouhodobě nadstandardního zhodnocení vkladů. Klíčovou ambicí banky je nabídnout kvalitu privátního bankovnictví i retailovým klientům a zajistit jim vysoký standard pobočkové sítě. Nyní má v portfoliu přes 10 tisíc klientů a během tohoto roku banka plánuje jejich soustavný růst i rozšíření pobočkové sítě. Pro zaměstnance pak připravuje unikátní firemní výhodu – čtyřdenní pracovní týden. Nový název, vizi i firemní identitu banka představila na dnešní tiskové konferenci, kterou odstartoval také rebranding Trinity Bank.

Největší spořitelní družstvo v samém závěru minulého roku získalo bankovní licenci od České národní banky. K 1. 1. 2019 se oficiálně stal bankou a nyní pod novým názvem Trinity Bank startuje zahajovací kampaň. „Už na vysoké škole jsem měl sen vybudovat banku pro klienty založenou na důvěře a pevných vztazích. Po 23 letech tvrdé práce se nám to podařilo. Zásadní přínos Trinity Bank vidím v tom, že se nám podaří nabídnout kvalitu privátního bankovnictví i retailovým klientům a zajistit našim zaměstnancům unikátní pracovní dobu – čtyřdenní týden,“ uvádí předseda představenstva banky a zakladatel MPU Radomír Lapčík.

Během tohoto roku plánuje banka růst o další tisíce klientů, do roku 2020 pak chystá rozšířit síť poboček na šest. Aktuálně nabízí standardní bankovní produkty a služby, zejména v oblasti běžných, vkladových a spořicích účtů, internetového bankovnictví, platebního styku. Klientům banka zajistí privátního bankéře, maximální diskrétnost a především nadstandardní zhodnocení vkladů. V současnosti poskytuje nejvýhodnější spořicí účet na trhu s úročením 1,18 % p.a. V rámci korporátního a SME bankovnictví se bude zaměřovat na flexibilní úvěrové produkty pro malé a střední podnikání a dále rozvíjet oblast projektového a developerského financování.

„V rámci kompletního rebrandingu spouštíme zahajovací kampaň, ta má dvě části. Imageová, která akcentuje zaměření banky na tradiční hodnoty, na nichž buduje dlouhodobé vztahy s klienty, a produktová, zaměřená na unikátnost nabídky nového spořicího účtu Výhoda+ se sazbou 1,18 % p.a.,“ doplňuje Marcel Schmidt, ředitel marketingu Trinity Bank. Celkovému rebrandingu předcházela definice nové identity a positioningu banky včetně vymezení nové firemní mise, vize a hodnot. Na této strategické části včetně zahajovací kampaně banka spolupracovala s agenturou Ogilvy & Mather. „Myslím, že se nám podařilo s klientem identifikovat klíčovou kulturní tenzi ve společnosti, kde banky upřednostňují spíše krátkodobé cíle a výsledky a dochází zároveň k odosobnění vztahů mezi klienty a bankou. A právě na tom jsme postavili dlouhodobý positioning pro novou banku. To vše graduje v rámci zahajovací kampaně, kde za tím stojí osobně zakladatel banky,“ dodává Ondřej Obluk, CEO Ogilvy & Mather.

 

Datum vytvoření: 20/02/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Růst mezd v české ekonomice zpomaluje Tempo mezd ve srovnání s rokem 2024 evidentně zpomaluje, a to mimo jiné v důsled... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek