Největší spořitelní družstvo v samém závěru minulého roku získalo bankovní licenci od České národní banky. K 1. 1. 2019 se oficiálně stal bankou a nyní pod novým názvem Trinity Bank startuje zahajovací kampaň. „Už na vysoké škole jsem měl sen vybudovat banku pro klienty založenou na důvěře a pevných vztazích. Po 23 letech tvrdé práce se nám to podařilo. Zásadní přínos Trinity Bank vidím v tom, že se nám podaří nabídnout kvalitu privátního bankovnictví i retailovým klientům a zajistit našim zaměstnancům unikátní pracovní dobu – čtyřdenní týden,“ uvádí předseda představenstva banky a zakladatel MPU Radomír Lapčík.
Během tohoto roku plánuje banka růst o další tisíce klientů, do roku 2020 pak chystá rozšířit síť poboček na šest. Aktuálně nabízí standardní bankovní produkty a služby, zejména v oblasti běžných, vkladových a spořicích účtů, internetového bankovnictví, platebního styku. Klientům banka zajistí privátního bankéře, maximální diskrétnost a především nadstandardní zhodnocení vkladů. V současnosti poskytuje nejvýhodnější spořicí účet na trhu s úročením 1,18 % p.a. V rámci korporátního a SME bankovnictví se bude zaměřovat na flexibilní úvěrové produkty pro malé a střední podnikání a dále rozvíjet oblast projektového a developerského financování.
„V rámci kompletního rebrandingu spouštíme zahajovací kampaň, ta má dvě části. Imageová, která akcentuje zaměření banky na tradiční hodnoty, na nichž buduje dlouhodobé vztahy s klienty, a produktová, zaměřená na unikátnost nabídky nového spořicího účtu Výhoda+ se sazbou 1,18 % p.a.,“ doplňuje Marcel Schmidt, ředitel marketingu Trinity Bank. Celkovému rebrandingu předcházela definice nové identity a positioningu banky včetně vymezení nové firemní mise, vize a hodnot. Na této strategické části včetně zahajovací kampaně banka spolupracovala s agenturou Ogilvy & Mather. „Myslím, že se nám podařilo s klientem identifikovat klíčovou kulturní tenzi ve společnosti, kde banky upřednostňují spíše krátkodobé cíle a výsledky a dochází zároveň k odosobnění vztahů mezi klienty a bankou. A právě na tom jsme postavili dlouhodobý positioning pro novou banku. To vše graduje v rámci zahajovací kampaně, kde za tím stojí osobně zakladatel banky,“ dodává Ondřej Obluk, CEO Ogilvy & Mather.