Dalšími novinkami, které nová verze aplikace přináší, jsou například možnost libovolně si pojmenovat veškeré produkty, možnost realizovat platby mezi účty klienta bez nutnosti certifikace, nebo sdílení čísla účtu např. přes WhatsApp, SMS či e-mail.
„Jsme velmi rádi, že se nám daří zákazníkům zpříjemňovat práci s naší mobilní aplikací. Vždy se snažíme vyslyšet jejich podněty ke zlepšení a začleňovat je do dalších verzí. Konkrétně loga obchodníků a jejich adresy zatím nabízí jen velmi omezený počet bankovních aplikací,” říká Vratislav Kříž, produktový manažer Raiffeisenbank.
Součástí mobilní aplikace je nově také sekce “Tipy”, ve které uživatelé najdou doporučení, jak aplikaci lépe používat včetně novinek z poslední verze aplikace. Úpravu zaznamenalo také filtrování partnerů Premium RB Clubu, kde je možné jednoduše filtrovat dle kategorií např. móda, zdraví, potraviny apod. Aplikace umožňuje také rozesplátkování již realizované transakce nad 2000 korun provedené kreditní kartou. Díky tomu klienti mohou větší nákupy splácet až 36 měsíců.