Pro klienty, kterých má v tuto chvíli Max banka již přes 50 000, bude zřejmě nejdůležitější změnou možnost provádět platby přímo v mobilu. „Aplikace umožňuje zadání tuzemských či SEPA plateb, generování QR kódů v rámci funkce „Zaplať mi“ a také správu a vytváření trvalých příkazů. Další novinkou je možnost zakládání nových produktů,“ popisuje ředitelka retailového bankovnictví Max banky Irena Jandíková.
V aplikaci si klient může zřídit termínovaný vklad či spořicí účet, případně sjednat cestovní pojištění. Pro nové žadatele o účet je připravena možnost projít v mobilní aplikaci celým procesem založení Neo účtu. Všechny stávající funkce, jako je autorizace aktivit kódem či biometrickými údaji, náhled transakční historie, správa karet a nastavení limitů samozřejmě zůstávají zachovány.
V rámci aktualizace online nástrojů Max banky došlo také ke změně v procesu přihlašování do internetového bankovnictví na adrese ib.maxbanka.eu, které bude nyní ještě bezpečnější. K přístupu je třeba zadat kromě přihlašovacího jména také registrované telefonní číslo, finální fáze ověření bude nadále možná pomocí SMS a hesla či ještě snadněji v mobilní aplikaci.