Banka dlouhodobě sleduje primární cíl, kterým je zjednodušit klientům správu jejich financí a ušetřit jim co nejvíce času. Pokud ho stráví méně řešením svého bankovnictví, mohou se více soustředit na vlastní život a věnovat se aktivitám, které je baví a jsou pro ně důležité. To, že se bance daří tento cíl naplňovat, potvrzuje i její nejnovější propočet. Podle něj mohou klienti mBank ušetřit díky jejím chytrým službám klidně i 15 minut týdně.
„V mBank věříme, že nejdůležitější je čas našich klientů, a proto se jim ho snažíme ušetřit. Mohou ho díky tomu investovat do aktivit, které mají rádi, a neztratí ho správou svých financí. Prostřednictvím naší narozeninové kampaně jsme jim chtěli poděkovat za důvěru a dopřát jim trochu času pro sebe,“ říká Tereza Froňková, marketingová ředitelka mBank pro Slovensko a Českou republiku.
V rámci kampaně při příležitosti svých 15. narozenin mBank pro své klienty připravila dárky, se kterými mohou naplno využít právě ušetřený čas. Banka jim jako poděkování přináší různé 15minutové aktivity: klienti si mohou užít zajímavá videa s různými návody, vzdělávací či relaxační aktivity, tipy na vaření, povídky či hudební playlisty pro různé příležitosti. Na webu banky najdou několik oblastí, ze kterých si svou 15minutovou aktivitu mohou vybrat. Ať už chtějí rozvíjet svou kreativitu, zapracovat na seberozvoji, zjistit, jak zefektivnit běžecké tréninky, nebo naplánovat výlet, vyberou si podle svých aktuálních preferencí. V případě, že mají času víc, si samozřejmě mohou postupně otevřít všechny dárky.