Přejít k hlavnímu obsahu
mBank svým klientům představuje bezkontaktní platební službu SwatchPAY!
Zájem o platby pomocí hodinek stále roste. Proto mBank jako první banka na českém trhu spouští novou službu SwatchPAY! Ta umožňuje bezkontaktní platby pomocí legendárních analogových hodinek švýcarské značky Swatch.
Swatch

mBank rozšířila své portfolio moderních platebních služeb jako první banka na českém trhu také o SwatchPAY! Svým klientům tak nyní nabízí další alternativu, jak pohodlně, rychle, jednoduše a bezpečně provádět své platby. Právě tyto vlastnosti totiž klienti při placení nositelnými zařízeními oceňují nejvíce.

Klienti mohou hodinky, které funkci SwatchPAY! podporují, snadno spárovat se svou platební kartou Mastercard nebo Visa, a to přímo ve svém telefonu se systémem iOS nebo Android prostřednictvím aplikace SwatchPAY! Nastavení služby zabere jen několik minut.

„Ačkoli jsou Swatchky analogové, pro platby prostřednictvím služby SwatchPAY! se využívá podobná technologie a princip jako u chytrých hodinek. Je v nich totiž zabudovaný čip, který umožňuje bezkontaktní platbu realizovat,“ vysvětluje Michal Staněk, produktový manažer platebních karet mBank.

Po spárování hodinek s platební kartou je stačí při placení nákupu přiložit k terminálu. Transakce do výše 500 Kč se uskuteční okamžitě. Pokud je platba vyšší, klient ji potvrdí na terminálu zadáním kódu PIN k platební kartě. „Hodinkami Swatch zaplatíte opravdu jen mávnutím ruky,“ popisuje Michal Staněk.

„Mezi další výhody SwatchPAY! patří kromě možnosti výběru hotovosti z bankomatu i to, že čip, který je v hodinkách zabudovaný, se nikdy nevybije a funguje i tehdy, když se v hodinkách vybije baterie,“ říká Michal Staněk. V případě ztráty hodinek stačí postupovat stejně, jako když klient přijde o platební kartu. Blokaci může provést v aplikaci SwatchPay! nebo v mobilní aplikaci mBank.

Zájem Čechů o platby hodinkami roste. To, že jsou velmi oblíbené také mezi klienty mBank, potvrzují i údaje banky za rok 2022. Počet klientů mBank, kteří je využívají, se meziročně zvýšil o 48,5 % a celkově klienti utratili prostřednictvím plateb nositelnou elektronikou 1,4 miliardy korun. Nejvyšší transakce provedená jedním klientem v loňském roce dosáhla hodnoty 500 000 korun za automobil. Nejvyšší počet transakcí provedených hodinkami jedním klientem za rok 2022 byl 1 380, tedy téměř 4 transakce denně.
A nejvíce jeden člověk utratil hodinkami za rok 2022 přes 2,5 milionu korun.

Datum vytvoření: 14/07/2023

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB snižuje sazby na 5,25 %, ale jejich trajektorii reviduje prudce vzhůru Posun trajektorie sazeb směrem vzhůru jsme sice předpokládali, a to hned z někol... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko