Přejít k hlavnímu obsahu
MasterCard pokračuje ve sponzorování Ligy mistrů UEFA
Společnost MasterCard prodloužila své dlouholeté partnerství s Ligou mistrů UEFA o další tři sezóny, do roku 2018. Obnova zahrnuje také sponzoring Superpoháru UEFA, finále UEFA Ligy mistrů žen a finále Ligy mistrů pro mládež.

Na základě dohody bude také MasterCard pokračovat jako oficiální poskytovatel hráčských doprovodů. Být hráčským doprovodem dává dětem z celého světa exkluzivní možnost vychutnat si zážitek v podobě cesty na stadion  po boku jejich oblíbených hvězd během všech zápasů Ligy mistrů UEFA, včetně finále, které se v roce 2016 bude konat na stadionu San Siro v Miláně.

 „Na obnovené partnerství s Ligou mistrů UEFA jsme velmi hrdí, navíc tato spolupráce trvá již od roku 1994. Během těchto let jsme měli možnost zažít spoustu nezapomenutelných momentů a vidíme, že vášeň fotbalových fanoušků po celém světě stále roste. Těšíme se na další tři sezóny podpory nejprestižnější evropské klubové soutěže, spolu s podporou Superpoháru UEFA, finále UEFA Ligy mistrů žen a finále Ligy mistrů pro mládež,“ tvrdí marketingový ředitel MasterCard Raja Rajamannar

Podle marketingového ředitele UEFA Guye-Lauerenta Epsteina přínáší toto partnerství oboustranné výhody. „Mít podporu globální a důvěryhodné společnosti jako MasterCard je pro Ligu mistrů UEFA velkým přínosem. Prostřednictvím svých rozsáhlých aktivit na globální úrovni hraje MasterCard klíčovou roli v přibližování Ligy mistrů UEFA blíže k fanouškům,“ uzavírá Epstein.

Datum vytvoření: 01/07/2015
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš