„Naším záměrem bylo připravit pro klienty jednoduchou a přehlednou informaci o ceně služeb Komerční banky. Nové ceníky jsou nyní maximálně srozumitelné a bez zbytečných textů a duplicit. V poplatkové politice se snažíme být zcela transparentní a otevření. KB navíc, jako jedna z mála bank na českém trhu, nabízí možnost si služby zcela zdarma vyzkoušet. A to včetně těch prémiových,“ uvedl Lukáš Hájek, manažer Zákaznické zkušenosti v KB.
Z ceníku byly odstraněny desítky historických a neoblíbených poplatků. KB zrušila například vybrané položky na bankomatech KB, jako jsou poplatky za změnu PIN, za zjištění zůstatku nebo za výběr hotovosti, dále poplatky za vedení služby MojeBanka / MojeBanka Business či faxové notifikace, které jsou nahrazeny oznámeními push. KB také nabízí 6 měsíců na bezplatnou zkoušku mnoha svých služeb v rámci programu Garance kvality.
Zjednodušování se rovněž odráží i v nastavování služeb. Správu platebních karet a změny vybraných parametrů lze provést prostřednictvím internetového nebo mobilního bankovnictví zdarma a on-line v reálném čase. Nově je možné kartu také dočasně zablokovat a po vyřešení nečekané situace ji opět odblokovat. Využívání platebních karet Komerční banky je podporováno také nastavením cenové politiky na bankomatech KB. Jak již bylo uvedeno výše, samozřejmostí pro klienty Komerční banky jsou vklady i výběry hotovosti z bankomatů KB zdarma, stejně tak jako změna PIN či dotaz na zůstatek.