„Všichni naši klienti bez rozdílu mohou ze svých korunových běžných účtů zadávat okamžité platby přes internetové bankovnictví MojeBanka a mobilní bankovnictví Mobilní banka a Mobilní banka Business. Zatím pouze ze zařízení podporujících operační systém Android, do konce roku umožníme zadávání okamžitých plateb i na zařízeních podporujících operační systém iOS (iPhone, iPad od Apple).“ přibližuje Vladimír Jeřábek, člen představenstva Komerční banky.
„Věříme, že si klienti toto rychlé převádění peněžních prostředků do nebo z jiných tuzemských bank podporujících okamžité platby oblíbí a budou jej v maximální možné míře využívat. Současně budeme našim klientům naslouchat, jak by se jim okamžité platby zadávaly ještě jednodušeji, nebo co by chtěli změnit“ dodal.
Komerční banka je připravena zpracovávat požadavky na provedení okamžitých plateb i prostřednictvím tzv. třetích stran, které mají podle nové evropské směrnice o platebních službách na vnitřním trhu (tzv. Směrnice PSD2) možnost nepřímého dání platebního příkazu za klienty.