„V roce 2023 jsme v Komerční bance otevřeli zcela novou kapitolu naší historie – odstartovali jsme novou éru bankovnictví. Nejen vývoj nového core bankovního systému v uplynulých třech letech přinesl řadu změn. Představili jsme také upravené logo a nový komunikační koncept od marketingové agentury VCCP. A nyní po 22 letech měníme i služby mediální agentury. Ráda bych poděkovala vedení i celému týmu agentury PHD ze Skupiny Omnicom Media Group za dosavadní několikaletou spolupráci. Na spolupráci s agenturou Dentsu se velmi těším a věřím, že se nám společně podaří efektivně plánovat mediální kampaně, které budou odrážet nejen novou éru bankovnictví,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro brand strategii a komunikaci Skupiny Komerční banky.
Dentsu založil již v roce 1901 v Tokiu Hoshiro Mitsunaga. Dalším milníkem v historii byl pak rok 2012, kdy se Dentsu spojilo s britskou agenturou Aegis Media. Ta má svůj původ ve Francii, kde v roce 1966 vznikla první agentura specializovaná na mediální plánování - Carat, který se následně rozrostl až do velikosti mezinárodní sítě působící v 80 zemích světa. Společná fúze pak dala vzniknout Dentsu Group tak, jak ji známe dnes. Na globálním trhu přináší inovativní a efektivní řešení pro klienty ve více než 140 zemích. V Praze a Bratislavě mají přibližně 300 zaměstnanců a obsluhují cca 150 klientů napříč všemi odvětvími.