Přejít k hlavnímu obsahu
Komerční banka mění po 22 letech mediální agenturu
Komerční banka bude mít od ledna 2024 novou mediální agenturu. Ve více kolovém tendru zvítězila agentura Dentsu, kterou bude mít KB na příští tři roky. Po 22 letech se tak loučí s agenturou PHD ze skupiny Omnicom Media Group.

„V roce 2023 jsme v Komerční bance otevřeli zcela novou kapitolu naší historie – odstartovali jsme novou éru bankovnictví. Nejen vývoj nového core bankovního systému v uplynulých třech letech přinesl řadu změn. Představili jsme také upravené logo a nový komunikační koncept od marketingové agentury VCCP. A nyní po 22 letech měníme i služby mediální agentury. Ráda bych poděkovala vedení i celému týmu agentury PHD ze Skupiny Omnicom Media Group za dosavadní několikaletou spolupráci. Na spolupráci s agenturou Dentsu se velmi těším a věřím, že se nám společně podaří efektivně plánovat mediální kampaně, které budou odrážet nejen novou éru bankovnictví,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro brand strategii a komunikaci Skupiny Komerční banky.

Dentsu založil již v roce 1901 v Tokiu Hoshiro Mitsunaga. Dalším milníkem v historii byl pak rok 2012, kdy se Dentsu spojilo s britskou agenturou Aegis Media. Ta má svůj původ ve Francii, kde v roce 1966 vznikla první agentura specializovaná na mediální plánování - Carat, který se následně rozrostl až do velikosti mezinárodní sítě působící v 80 zemích světa. Společná fúze pak dala vzniknout Dentsu Group tak, jak ji známe dnes. Na globálním trhu přináší inovativní a efektivní řešení pro klienty ve více než 140 zemích. V Praze a Bratislavě mají přibližně 300 zaměstnanců a obsluhují cca 150 klientů napříč všemi odvětvími.

Datum vytvoření: 23/11/2023

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš