Přejít k hlavnímu obsahu
Komerční banka má novou PR agenturu
Od ledna 2024 začne Skupina Komerční banky spolupracovat s novou PR agenturou. V tendru zvítězila agentura Svengali Communications. Služby bude za vítěznou agenturu zajišťovat tým Markéty Dvořáčkové a Marka Pražáka.

V červnu 2023 Skupina KB realizovala průzkum trhu v oblasti Public Relations, do kterého se PR agentury, které měly zájem, mohly přihlásit. Celkem tak učinilo 14 PR agentur, které pak pokračovaly v uzavřeném výběrovém řízení.

„V roce 2023 jsme začali psát novou kapitolu příběhu Komerční banky, kdy jsme klientům představili novou éru bankovnictví, která je udržitelnější, flexibilnější, jednodušší a otevřená pro všechny. Nejen marketingová, ale i PR komunikace hraje klíčovou roli v úspěšném startu nové éry bankovnictví a jejímu přiblížení široké veřejnosti. Proto se velmi těším na spolupráci s agenturou Svengali Communications, která bude mít za cíl posunout dále naši PR komunikaci a zároveň děkuji stávající PR agentuře Crest Communication za tříletou podporu a pomoc se startem nové éry bankovnictví,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro strategii značky a komunikaci Skupiny Komerční banky.

„Komerční banka prochází výraznou technologickou transformací a i my bychom ve spolupráci s ní k oslovení nových i stávajících klientů využívali nejmodernější komunikační nástroje. Prostřednictvím inovativních integrovaných kampaní chceme Čechy motivovat ke společnému tvoření lepší a udržitelné budoucnosti,“ říá Markéta Dvořáčková, managing partnerka Svengali Communications.

Svengali Communcations působí na tuzemském trhu od roku 2008, v posledních létech zvyšuje počty klientů a rozšiřuje svůj tým. Pro Komerční banku bude servis zajišťovat managing partnerka Markéta Dvořáčková a managing partner Marek Pražák. Mezi významné zákazníky agentury patří Plzeňský Prazdroj, Česká bankovní asociace, hlavní město Praha, pražský Institut plánování a rozvoje, Karlín Group, Amádeus Real či Motorpal.

Svengali Communications se specializuje na tvorbu integrovaných komunikačních kampaní. Na letošní České ceně za PR – Lemur se stala s dvanácti proměněnými nominacemi ze šestnácti nejúspěšnější komunikační agenturou a zároveň získala od PR Klubu ocenění Agentura roku 2023. Prvenství získala i na světové soutěži komunikačních kampaní World PR and Communication Awards a na letošních cenách za efektivitu kampaní Effie si odnesla tři sošky včetně jednoho zlata.

Datum vytvoření: 13/12/2023

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek