Přejít k hlavnímu obsahu
Komerční banka má novou PR agenturu
Od ledna 2024 začne Skupina Komerční banky spolupracovat s novou PR agenturou. V tendru zvítězila agentura Svengali Communications. Služby bude za vítěznou agenturu zajišťovat tým Markéty Dvořáčkové a Marka Pražáka.

V červnu 2023 Skupina KB realizovala průzkum trhu v oblasti Public Relations, do kterého se PR agentury, které měly zájem, mohly přihlásit. Celkem tak učinilo 14 PR agentur, které pak pokračovaly v uzavřeném výběrovém řízení.

„V roce 2023 jsme začali psát novou kapitolu příběhu Komerční banky, kdy jsme klientům představili novou éru bankovnictví, která je udržitelnější, flexibilnější, jednodušší a otevřená pro všechny. Nejen marketingová, ale i PR komunikace hraje klíčovou roli v úspěšném startu nové éry bankovnictví a jejímu přiblížení široké veřejnosti. Proto se velmi těším na spolupráci s agenturou Svengali Communications, která bude mít za cíl posunout dále naši PR komunikaci a zároveň děkuji stávající PR agentuře Crest Communication za tříletou podporu a pomoc se startem nové éry bankovnictví,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro strategii značky a komunikaci Skupiny Komerční banky.

„Komerční banka prochází výraznou technologickou transformací a i my bychom ve spolupráci s ní k oslovení nových i stávajících klientů využívali nejmodernější komunikační nástroje. Prostřednictvím inovativních integrovaných kampaní chceme Čechy motivovat ke společnému tvoření lepší a udržitelné budoucnosti,“ říá Markéta Dvořáčková, managing partnerka Svengali Communications.

Svengali Communcations působí na tuzemském trhu od roku 2008, v posledních létech zvyšuje počty klientů a rozšiřuje svůj tým. Pro Komerční banku bude servis zajišťovat managing partnerka Markéta Dvořáčková a managing partner Marek Pražák. Mezi významné zákazníky agentury patří Plzeňský Prazdroj, Česká bankovní asociace, hlavní město Praha, pražský Institut plánování a rozvoje, Karlín Group, Amádeus Real či Motorpal.

Svengali Communications se specializuje na tvorbu integrovaných komunikačních kampaní. Na letošní České ceně za PR – Lemur se stala s dvanácti proměněnými nominacemi ze šestnácti nejúspěšnější komunikační agenturou a zároveň získala od PR Klubu ocenění Agentura roku 2023. Prvenství získala i na světové soutěži komunikačních kampaní World PR and Communication Awards a na letošních cenách za efektivitu kampaní Effie si odnesla tři sošky včetně jednoho zlata.

Datum vytvoření: 13/12/2023

linkedin

Komentáře komentáře
Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Spoříme a málo investujeme Domácnosti si sice velmi mírně polepšily, co do reálných výdělků, o něco více sp... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek