Komerční banka rozvíjí nový design poboček na základě zákaznické zkušenosti a s ohledem na udržitelnost. Potřeby zákazníků se během několika let výrazně změnily, banka proto tímto konceptem reaguje na nové požadavky klientů jak novými technologiemi, tak netradičním designem.
„Nová podoba našeho pracoviště nás doslova nadchla, lehkost designu a velké množství světla vytváří atraktivní a příjemné prostředí nejen pro klienty, ale i pro nás. Kolegové mají možnost pracovat s nejmodernějšími technologiemi v oboru. Víme, že klienti hojně využívají on-line služby, a proto se na pobočce zaměřujeme především na poradenství,“ říká ředitelka pobočky Na Příkopě Martina Marešová.
Designový koncept je postaven na udržitelných technologií týkajících se vybavení i spotřeby energií. Nový obslužný model vychází z principů Smart Office. Pobočka tak nabízí komplexní služby včetně poradenství klientům z řad fyzických i právnických osob. Samozřejmostí je také bezbariérový přístup do pobočky.