Mladí klienti tak mohou získat za pět měsíců až 500 korun (5 x 100 korun měsíčně, pokud se přihlásí alespoň jednou do měsíce do mobilního bankovnictví George) a zvýhodněný úrok ve výši 5 % ročně na spořicím účtu, pokud si na něj mladý klient pošle částku v minimální výši 50 korun. Letošní akce trvá od 1. srpna do 31. října 2024 a mohou ji využít děti a studenti do 17 let včetně.
„Naše tradiční každoroční dětská kampaň stojí na jednoduché myšlence, kterou je sjednání dětského účtu a pravidelného spoření, díky kterému mladí klienti nahlédnou do světa financí a získají možnost vyzkoušet si hospodařit s penězi pod dozorem rodičů. Děti se učí zacházet s běžným a spořicím účtem, mobilním bankovnictvím George, vlastní platební kartou a učí se spravovat své první vlastní peníze. Navíc jsme George upravili dětem do jejich 15. narozenin do hravější podoby,” říká Gabriela Zdařilová, která má v České spořitelně nabídku dětských účtů na starost.
Společně s dětským produkty lze u České spořitelny získat i další výhody. A to například bonus 500 korun na dětskou smlouvu o Doplňkovém penzijním spoření. Podmínkou je minimální měsíční úložka je ve výši 500 korun, která bude sjednaná ve smlouvě a vložena na účet nejpozději do jednoho měsíce po nabytí účinnosti smlouvy.
Spořitelna na podporu dětských účtů spouští TV spot, který poběží od začátku srpna do konce září v České televizi, na Nově, Primě či Óčku. Jeho cílem je motivovat rodiče, aby svým dětem (8-17 let) založili dětský účet jako první krok k finanční gramotnosti. Kampaň poběží i v online médiích a na sociálních sítích. Kreativu bude možné vidět i v klasických OOH formátech a v pobočkové síti Spořitelny