Akce proběhla v pátek 15. března, a kromě zaměstnanců HSBC se jí zúčastnili i stylistka a profesionální fotograf. Banka HSBC tak navazuje na předchozí projekty jako například Strom splněných vánočních přání v dětských domovech.
Den, který měl za cíl podpořit sebevědomí mladých žen těsně před jejich nástupem do prvního zaměstnání a jejich uplatnění na trhu práce, uspořádala banka HSBC ve spolupráci se svými zaměstnanci v pátek 15. března. Kromě zaměstnanců banky, kteří se postarali o program celého dne, se akce zúčastnili také stylistka a profesionální fotograf.
Tým dívkám poradil, jak nejlépe použít osobní informace a sestavit profesní životopis, a pomohl dívkám s nafocením profesionálních fotografií, jež mohou na startu své kariéry využít. Zaměstnanci HSBC dále dívkám přátelskou formou zprostředkovali školení na téma používání sociálních sítí, aby byly v budoucnu schopné efektivně chránit svá osobní data a zůstat v bezpečí online.
“Podporovat ženy v rozvoji jejich kariéry je rozhodně třeba a u těch, které neměly to štěstí na kvalitní zázemí, to platí dvojnásob. Jako zaměstnavatelé sami dobře víme, že kvalitní životopis i profesionální fotografie mohou výrazně pomoci u výběrového řízení. Gramotnost na sociálních sítích je pak v dnešním světě plném online nástrah zcela nezbytná. Důležité ale také je, že jsme si to všichni společně skvěle užili,” říká Richard Keery, generální ředitel HSBC France – pobočka Praha.
Banka HSBC dlouhodobě finančně podporuje Dětský domov Krásná Lípa a Dětský Domov Boskovice a pro jejich obyvatele pořádá různé akce. V loňském roce HSBC například zorganizovala aktivitu Strom splněných vánočních přání, ve které zaměstnanci HSBC nakoupili dětem vánoční dárky.
HSBC se celosvětově věnuje vzdělávacím a environmentálním projektům. Součástí těchto aktivit je darování finančních zdrojů pro komunitní programy a poskytování dobrovolné práce. Prostřednictvím tisíců dobrovolníků, kteří zdarma věnují svůj čas a schopnosti, pomáhá HSBC neziskovým organizacím ve všech zemích, kde působí.