Zvolené řešení plné integrace je unikátní v celém regionu a v rámci Evropy ho e-shopům zatím nabízí jen průkopník odložených plateb, švédský fintech Klarna. Aktivace takzvané odloženky v jednotlivých e-shopech neproběhne automaticky, provozovatelům bude v případě zájmu spuštěna na základě uzavření smlouvy s MALL Pay. Celý proces, který v minulých měsících prověřil pilotní test, zabere pouze jednotky dnů. Odpadají tak složité integrační a účetní procesy, které byly jednou z největších bariér při zavádění odložené platby. MALL Pay očekává, že do konce tohoto roku počet nově aktivovaných e-shopů přesáhne stovku a odloženku budou moci využívat stovky tisíc zákazníků.
„Majitelům e-shopů se přiblíží možnost využívat jednu z nejefektivnějších a nejrychleji rostoucích platebních možností současnosti. Odložená platba dokáže přinést velké množství nových zákazníků. Výrazným způsobem zvyšuje počet dokončených nákupů a snižuje náklady, její propojení přímo s platební bránou ČSOB pak minimalizuje potřebnou agendu, zjednodušuje integraci i samotný provoz,” uvádí Adam Kolesa, CEO MALL Pay.
„Rozmanitost platebních metod je v současné době pro e-shopy naprosto klíčová. S rozšiřováním cílových skupin a příchodem nových zákazníků do online prostoru musíme hledat nové cesty, jak je kvalitně a rychle obsloužit. Sílu odložené platby v e-commerce navíc známe například ze severských trhů, a i z toho důvodu jsme se rozhodli, že její nasazení do platební brány ČSOB prostřednictvím MALL Pay se stane prioritou. Tím ale v ČSOB nekončíme. Na řadě jsou například srovnávače, které budou nabízet klientům na platební bráně další atraktivní služby,“ říká Michaela Lhotková, ředitelka pro inovace a platební řešení v ČSOB.
MALL Pay v letošním roce čeká celá řada dalších zásadních novinek. Kromě dokončení integrace nyní finalizuje proces získání licence platební instituce, která jí umožní nabízet vlastní platební karty a prémiové účty. V kombinaci s větším množstvím zapojených e-shopů se chce stát nejvýznamnějším českým fintechem zaměřeným na mainsteamového zákazníka.