„Vývoj online srovnávače trval zhruba rok, kdy jsme v několika kolech uživatelského výzkumu zjišťovali, jak postavit produkt, který bude makléřům pomáhat opravdu na denní bázi. Z předchozí práce pro pojišťovny jsme věděli, že udržovat si přehled a aktuální informace o všech produktech na trhu u tak složitého produktu, jakým je životní pojištění, je pro makléře velice náročné a bere jim spoustu času, který by jinak mohli investovat do komunikace s klienty a poradenství, “ říká Martin Mikyška, zakladatel Studia iceberg, které za vývojem Finhubu stojí.
Již od svého spuštění na počátku tohoto roku má Finhub desítky uživatelů ze strany makléřů, kterým především šetří čas při srovnávání produktů a zjednodušuje přípravu materiálů pro klienty. Ve Finhubu je nyní ke srovnání 13 produktů životních pojištění, které jsou dostupné na českém trhu. Všechny jejich parametry jsou pravidelně aktualizovány, tak aby odpovídaly nejnovějším pojistným podmínkám. Finhub také pomáhá při splnění zákonné povinnosti prokázání analýzy dostatečného počtu pojistných produktů při zpracování nabídky.
„Víme, že větší makléřské sítě podobné nástroje mají, ale pro menší a střední makléřské společnosti jsou nedostupné. Navíc nás zarazila velice malá informovanost klientů nejen při uzavírání nabídky, ale hlavně po dobu běžící smlouvy. Chceme tedy podpořit zkvalitnění prodeje životního pojištění v České republice, ke kterému směřuje i aktuální snaha regulátorů,” říká Martin Mikyška.
Studio iceberg se zabývá designem digitálních služeb a produktů. Vytváří webové a mobilní aplikace od prvního nápadu až po běžící produkt a do tvorby systematicky vtahuje uživatele.