„Patříme mezi nejúspěšnější banky v získávání nových klientů. Každoročně nám počet klientů roste dvouciferným tempem, a to zejména díky našim kvalitním produktům a službám s vysokou přidanou hodnotou. Nicméně si uvědomujeme, že doba je dynamická a že na sobě musíme stále pracovat. Proto neustále vylepšujeme a inovujeme naše stávající služby a uvádíme na trh nové. Soustředíme se především na rozvoj digitálního bankovnictví, jehož dynamický růst koronavirová pandemie ještě více akcelerovala. Jen za poslední rok narostl počet uživatelů našeho mobilního bankovnictví o 40 %, využívá ho nyní více než polovina aktivních klientů a jejich počet stále roste,“ řekl Ondřej Hák, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.
Největší zájem u nových klientů Equa bank je tradičně o běžné účty a spotřebitelské půjčky. U běžných účtů oceňují klienti především kompletní online obsluhu a bezplatné vedení bez podmínek, a to včetně výběrů z bankomatů všech bank po celém světě zcela. Spotřebitelské půjčky táhnou zájemce díky nízkým úrokovým sazbám, v současné době od 3,8 % p. a., rychlosti vyřízení během několika minut, flexibilitě v nastavení procesu splácení a jednoduchému online procesu z pohodlí domova.