Přejít k hlavnímu obsahu
Do mobilního bankovnictví Raiffeisenbank se pravidelně přihlašuje přes půl milionu uživatelů
Počet aktivních uživatelů digitálních kanálů Raiffeisenbank přesáhl 700 tisíc. Z toho více než 500 tisíc se alespoň jednou přihlásí do mobilního bankovnictví a 410 tisíc do internetového bankovnictví. Třetina klientů se přihlašuje do obou kanálů.

Nejčastějšími důvody návštěvy mobilní aplikace je kontrola zůstatku, historie pohybů na účtu nebo zadání platby. Uživatelé si také oblíbili grafické přehledy rozdělení transakcí do kategorií a povolují a zakazují internetové platby na svých kartách. Oblíbenost mobilního bankovnictví dokazuje i počet sjednaných úvěrů. Ten v prosinci dosáhl 40 % z celkové produkce banky.

„Převaha počtu přihlášení do mobilního bankovnictví pramení z jednoduchosti a dostupnosti mobilní aplikace, včetně unikátních funkcí, které internetové bankovnictví neumí. Těmi jsou například práce s QR kódy nebo přehled nejbližších poboček a bankomatů,” říká Jitka Nováková, Digital Channels Expert Raiffeisenbank.

Datum vytvoření: 18/01/2022

linkedin

Komentáře komentáře
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v září pod odhadem trhu i ČNB I když nemáme k dispozici detailní strukturu a s přesnější analýzou je třeba si ... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš