
Do mobilního bankovnictví Raiffeisenbank se pravidelně přihlašuje přes půl milionu uživatelů
Počet aktivních uživatelů digitálních kanálů Raiffeisenbank přesáhl 700 tisíc. Z toho více než 500 tisíc se alespoň jednou přihlásí do mobilního bankovnictví a 410 tisíc do internetového bankovnictví. Třetina klientů se přihlašuje do obou kanálů.
Nejčastějšími důvody návštěvy mobilní aplikace je kontrola zůstatku, historie pohybů na účtu nebo zadání platby. Uživatelé si také oblíbili grafické přehledy rozdělení transakcí do kategorií a povolují a zakazují internetové platby na svých kartách. Oblíbenost mobilního bankovnictví dokazuje i počet sjednaných úvěrů. Ten v prosinci dosáhl 40 % z celkové produkce banky.
„Převaha počtu přihlášení do mobilního bankovnictví pramení z jednoduchosti a dostupnosti mobilní aplikace, včetně unikátních funkcí, které internetové bankovnictví neumí. Těmi jsou například práce s QR kódy nebo přehled nejbližších poboček a bankomatů,” říká Jitka Nováková, Digital Channels Expert Raiffeisenbank.
Datum
vytvoření: 18/01/2022

Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii
Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB

Obchodní „nevýhra“ Evropské unie
Tohle na první dobrou nezní jako férová dohoda. Efektivní celní sazba na dovozy ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Slabší růst české ekonomiky
Na straně poptávky ekonomiku podporovala spotřeba domácností, na straně nabídky ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
