Přejít k hlavnímu obsahu
Další dvě stříbra pro NN Životní pojišťovnu. Její produkty ocenili analytici
NN Životní pojišťovna získala stříbro v soutěži „Finanční produkt roku 2018“ v kategorii rizikového i investičního životního pojištění. Nezávislí analytici ocenili kvalitu pojištění a udělili NN Život druhé místo v kategorii „Rizikové životní pojištění“. NN Smart připadla stříbrná příčka v kategorii „Investiční životní pojištění“. NN Životní pojišťovna tak navázala na úspěch z konce loňského roku, kdy ve své kategorii získala druhé místo v renomované soutěži „Nejlepší pojišťovna 2018“.

„Poskytovat produkty a služby v té nejvyšší kvalitě je naším hlavním cílem už 27 let našeho působení na českém trhu. Rozšiřujeme nabídku krytých rizik, zakládáme si na rychlosti a spolehlivosti, kdykoliv nás klienti potřebují, snažíme se jim nabídnout vždy kvalitní produkty za dobré ceny a zároveň mluvíme jejich jazykem. Těší nás, že si toho všímají nejen klienti, ale i nezávislí analytici, a bereme to jako závazek do budoucna, “ říká Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN ČR zodpovědná za marketing a produktový vývoj.

Pořadí v soutěži Finanční produkt roku určují nezávislí odborníci analytické společnosti Scott & Rose na základě pravidelného zpracovávání, srovnávání a vyhodnocování dat a informací z oblasti finančního trhu. Průběžné umístění finančních produktů je možné sledovat online během celého roku v žebříčcích na serveru Finparáda.cz a jejich vývoj předurčuje výsledné pořadí za celý rok.

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016 a 2018, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích, a nedávno také získala druhé místo v rámci soutěže Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“ v kategorii životních pojišťoven.

NN Group v lednu v České republice dokončila koupi životní pojišťovny AEGON. Obě společnosti v následujících měsících spojí své síly a do konce roku začnou vystupovat společně pod značkou NN, jejíž podíl na českém trhu životního pojištění naroste až ke 12 procentům.

 

 

Datum vytvoření: 29/01/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek