Tentokrát ČSOB nabízí mladým klientům ve věku od 18 do 30 let k novému účtu až 1 500 korun, aby si zažili své vlastní #dilema1500. Navíc mohou soutěžit o deset mobilů iPhone 15. Kampaň trvá od 21. srpna až do konce října 2023.
„Prostřednictvím kampaně #dilema1500 pokračujeme v dosavadní velice úspěšné komunikaci cílené na mladé lidi. V kampani se vlogeři v podobě cosplayerky, gamera, rapperky a MMA zápasníka rozhodují, co si pořídí za 1 500 korun, které získali od ČSOB. Současně vybízejí klienty, aby si i oni zažili své vlastní dilema s odměnou k novému účtu. Získání odměny je tak jednoduché, že nejtěžší je nakonec se rozhodnout, za co peníze utratit,“ říká Radovan Kuštek, výkonný manažer Skupinového digitálního marketingu ve skupině ČSOB.
Kampaň podpořila i společnost Mastercard. „Víme, že pro zástupce mladé generace je důležité být hlavně v pohodě. V oblasti placení děláme maximum pro to, aby nemuseli řešit zbytečné věci, vše bylo co nejjednodušší a zároveň aby měli důvěru v maximální bezpečnost svých plateb,“ říká Damian Zielinski, generální ředitel Mastercard pro ČR a Slovensko. „S novým účtem od ČSOB nezískají klienti jen zajímavou odměnu, ale i platební kartu Mastercard, která dokáže skutečně víc než jen platit. Každá karta Mastercard umožňuje přístup k řadě slev, benefitů a zážitků k nezaplacení, a právě to ji dělá unikátní,“ dodává.
Výsledná odměna pro klienty je rozdělena na tři části. Po 500 korunách obdrží za první zaplacení mobilem, přihlášení do aplikace ČSOB Smart a poslání prvních 500 korun na účet. Klienti, kteří získají 3 x 500 korun budou zároveň zařazeni do slosování o iPhone 15.