„Předvánoční čas jsme zahájili první adventní neděli, kdy jsme na sociálních sítích sdíleli krátká videa, kde naši kolegové vyprávějí, jak i malý dárek v jejich rodině vykouzlil velkou porci radosti. A nyní pokračujeme s „pekypeky“, v jejíž rodině i maličkost vykouzlila úžasné Vánoce,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka komunikace skupiny ČSOB. „Zároveň ani v předvánočním období nezapomínáme na ostatní, a proto kampaň připomíná, že i malá darovaná částka může hodně pomoci – třeba zachránit život, pomoci při výcviku vodících psů nebo třeba s těžkostmi ve stáří,“ uzavírá Renata Němcová Pixová.
Na speciálním vánočním webu www.csob.cz/pekypeky jsou uvedeny neziskové organizace, kterým je možné i malou částkou přispět prostřednictvím služby NaDobrouVěc. Tuto službu je možné sjednat přes mobilní bankovnictví ČSOB Smart nebo se zřízením pomůže virtuální asistentka KATE. Neziskové organizace také podpoří speciální video, které banka bude šířit na sociálních sítích. Kampaň poběží na pobočkách, v televizi a v online spotech. Pobočky obdrží vizuály v příjemné vánoční atmosféře a perníčky pro klienty jako poděkování.