„Je vidět, že mobil se stává samozřejmou součástí našich životů a řešíme přes něj i řadu důležitých věcí. Naši zákazníci se čím dál víc přesouvají do digitálního prostředí, aby měli své finance pod dohledem 24/7 a mohli je spravovat jednoduše, bezpečně a odkudkoliv. Tento přesun ještě urychlila pandemie covid-19. Stále náročnějším požadavkům klientů nyní nejlépe vyhovuje apka ČSOB Smart, ze které se stala hlavní vstupní brána k bankopojišťovacím produktům a službám,“ říká Tomáš Stegura, výkonný ředitel za oblast Digital ve skupině ČSOB.
Stejně strmě rychle jako uživatelé aplikace stoupají i počty mobilních transakcí. Jen v prvním pololetí vzrostl počet transakcí v mobilním bankovnictví meziročně o 46 procent na 18,6 milionu. Růst zájmu klientů o apku podporují i unikátní inovace ČSOB, jako jsou virtuální asistentka Kate nebo lifestyle služba DoKapsy.
„Zájem o naše mobilní bankovnictví potvrzuje, že Češi mají inovace v oblibě. Podle aktuálního průzkumu ČSOB Index inovací se k nim staví vstřícně 94 procent respondentů. Těší nás, že v bankovnictví se nám daří naplňovat očekávání veřejnosti,” doplňuje Tomáš Stegura.
Od ledna 2023 bude jako jediná autorizační metoda pro online platby v ČSOB Smart fungovat aplikace ČSOB Smart klíč. Jedná se o nejbezpečnější způsob ověřování, který aktuálně již využívá přes milión klientů. Tím skončí dosavadní ruční přepisování kódů zasílaných přes SMS.
Aplikace ČSOB Smart nahradila předchozí mobilní bankovnictví vloni na jaře. Přinesla ještě vyšší bezpečnost, intuitivní ovládání a řadu nových funkcí, které klientům usnadňují práci s platebními transakcemi. Součástí je i bezpečné a pohodlné digitální přihlašování ČSOB Identita, pomocí kterého lze přistupovat nejen k digitálním službám skupiny ČSOB, ale i k portálům státní správy nebo firem.