Tímto krokem pro klienty Poštovní spořitelny otevřeme všechny možnosti a výhody skupiny ČSOB. Chceme všem našim zákazníkům dát k dispozici to nejlepší na trhu – vedle maximální dostupnosti a nejmodernějších způsobů obsluhy a komunikace s bankou a pojišťovnou i užitečné, přehledné a cenově výhodné služby.
„Jsme na samotném začátku, letos se pro klienty nic nemění a ani v budoucnu je nečeká žádné omezení dostupnosti nabídky. Právě naopak. Jsme přesvědčeni, že tento krok pocítí jen pozitivně – v ještě lepších, užitečnějších a dostupnějších službách. Uvnitř skupiny ČSOB je už nyní více než 3 miliony klientů. ČSOB jako bankopojišťovací skupina jim má co nabídnout. Ne každý ale ví, o jaké výhody se jedná a že mít vše na jednom místě znamená mimo jiné úsporu času i peněz,“říká Jan Sadil, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB, zodpovědný za oblast Retail.
Spojení obou značek bude výhodné i pro klienty ČSOB, kteří budou moci využít finančních a pojišťovacích služeb v široké síti České pošty. Pro klienty Poštovní spořitelny se nově otevřou všechny pobočky ČSOB.