Podíl půjček sjednaných digitálně (internetové a mobilní bankovnictví a webové stránky) roste meziročně v desítkách procent, což jasně ukazuje, že klienti se digitalizují a chtějí mít možnost vlastního výběru, jak řešit své finance.
„ČSOB nabízí peníze pro každou situaci rychle a jednoduše. Půjčku si mohou plně online vyřídit nově i neklienti. Celý proces od odeslání žádosti až po podepsání smlouvy a načerpání peněz je velmi komfortní a u úspěšných žadatelů trvá do pár minut,“ uvádí k nové službě Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení, spotřebitelské financování, otevřené bankopojištění a inovace.
Stávající klienti si úvěrový produkt mohou vyřídit pohodlně přes internetové bankovnictví nebo Smartbanking. Stejný zážitek teď ČSOB nabízí i lidem, kteří její služby ještě nevyužívají. Ti si mohou požádat o Půjčku na cokoliv přes webové stránky ČSOB.
Pohodlí klientů je pro ČSOB prioritou a nejen půjčky jsou toho příkladem. Postupně se daří bořit bariéru nedůvěry i v bankovní aplikace díky bezpečnostním prvkům, jako je např. otisk prstu pro identifikaci a placení. Důkazem toho je rostoucí počet aktivních uživatelů mobilního bankovnictví.
Z uživatelsky přívětivých inovací těží i klienti, kteří s námi investují. Ti pro přehled svých investic mohou použít ČSOB Investiční portál, kde navíc mohou online sami nebo s pomocí videobankéře obchodovat s podílovými fondy, dluhopisy a investičními certifikáty.
„Růst zájmu o vzdálený přístup k účtu prostřednictvím mobilní aplikace ČSOB Smartbanking nebo ke svým investicím potvrzuje, že pro klienty je digitální prostředí pohodlné a bezpečné. Proto jim maximálně vycházíme vstříc a přinášíme další inovace, abychom pro ně zůstali první volbou a byli maximálně dostupní,“ doplnila Michaela Lhotková.