„Inovace, které přinášíme, pomáhají řešit běžné životní potřeby našich zákazníků způsobem, jenž sami upřednostňují,“ uvedla k nové službě Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení, spotřebitelské financování, otevřené bankopojištění a inovace.
„Klienti dnes očekávají jednoduché a rychlé vyřízení půjčky bez nutnosti navštívit pobočku banky nebo se kvůli podpisu smlouvy potkávat s kurýrem. Proto jsme v e-shopu našeho internetového bankovnictví umožnili plně automatizované schválení žádostí o půjčku včetně okamžitého připsání peněz na účet, a to samozřejmě i v době, kdy nejsou otevřené kamenné pobočky. Klienti mohou jednoduše zažádat i přes mobilní telefon, takže jejich finanční potřeby řešíme v místě a v okamžiku, kdy je to pro ně aktuální,“ doplnil Josef Šedivý, ředitel pro oblast Přímé distribuce ČSOB.
Klienti ČSOB a Poštovní spořitelny si tímto rychlým způsobem nyní mohou sjednat neúčelové půjčky, půjčky na bydlení, kontokorent k běžnému účtu nebo kreditní kartu. Celá žádost proběhne v pouhých čtyřech krocích včetně elektronického podpisu smlouvy pomocí SMS.
„V nejbližších měsících chceme možnost plně online půjček nabídnout i klientům jiných bank. I pro ně bude základem jednoduchost a rychlost vyřízení,“ dodává Michaela Lhotková.
Zájem spotřebitelů o půjčky se loni vzhledem k atraktivnější produktové nabídce zvýšil. Objem spotřebitelského financování ve skupině ČSOB meziročně stoupl o 12 procent. Tento růst byl tažen spotřebitelskými úvěry s meziročním vzestupem o 15 procent. Podíl půjček sjednaných přes digitální kanály banky (internetové bankovnictví, mobilní aplikace a webové stránky) roste meziročně o vyšší desítky procent a měsíční data ukazují, že tento trend se stále zrychluje.