Z průzkumu mezi více než tisícovkou respondentů vyplynulo, že 36 % mladých lidí by výhru uložilo na spořicí účet nebo do investic. Druhou nejčastější volbou by bylo shodně cestování a vybavení domácnosti, na obojí by výhru vynaložilo 13 % respondentů. 11 % by použilo peníze na pořízení automobilu nebo motocyklu. Vysoké místo zaujalo i vzdělání, kam by směřovalo prostředky 7 % zástupců generace Z, zatímco pouhé 4 % by si za výhru pořídily mobilní telefon nebo hodinky.
„Generace Z nás utvrdila v tom, jak zodpovědně přistupuje k budoucnosti a odolává pokušení snadno nabyté peníze utratit bez rozmyslu. Kategorie jako spoření a investování dominují, zatímco zábava a párty jsou spíše na spodních příčkách. Tradičně silná je potřeba poznávat svět, proto je cestování druhou nejčastější volbou,“ říká Martin Procházka, ředitel pro oblast Retailové klientely ve skupině ČSOB.
Režie reklamy se ujal Michael Nováček, který si kompletně celý tým sestavil ze zástupců generace Z, aby dosáhl co největší autentičnosti. Hlavním těžištěm kampaně jsou sociální sítě, zejména Instagram a TikTok.
Součástí kampaně, která probíhá od 26. srpna do 31. října 2024, je nabídka pro nové klienty ČSOB ve věku 18 až 26 let. Při otevření běžného účtu získají odměnu ve výši
1 500 korun, a navíc budou zařazeni do slosování o výhru 100 000 korun, pokud během tří po sobě jdoucích měsíců uskuteční alespoň pět plateb kartou. Účet lze založit snadno a rychle prostřednictvím mobilní aplikace Smart od ČSOB, online na internetu nebo osobně na pobočce.