Přejít k hlavnímu obsahu
ČMSS jako první v ČR umožňuje nový digitální podpis smluv
Českomoravská stavební spořitelna (ČMSS) spustila jako první finanční instituce v České republice novou generaci elektronického podpisu smluv. Hlavní výhodou je absence jakéhokoli dodatečného elektronického zařízení, stačí pouze běžný smartphone či tablet. Celý proces zřízení stavebního spoření nebo žádosti o úvěr se tak ještě zrychluje a zjednodušuje.

„Hlavní výhodou nového řešení oproti stávající nabídce jiných bank je to, že obchodní zástupce nepotřebuje od ČMSS žádné dodatečné vybavení, jako jsou signpady. Stačí mu jen jeho vlastní mobil nebo tablet. Je to bezpečné, rychlé a z hlediska investičních nákladů levné řešení,“ představuje novinku předseda představenstva ČMSS Tomáš Kořínek.

ČMSS v letošním roce výrazně pokročila v digitalizaci svých služeb. Na jaře spustila on-line uzavírání smluv stavebního spoření, digitalizuje své interní schvalovací procesy, zavedla rovněž novou klientskou zónu, která nabízí více možností využití. „Digitalizaci bereme vážně, pracujeme také na ještě větším propojení stavebního spoření s internetovým bankovnictvím ČSOB,“ dodal Tomáš Kořínek.

Obchodní zástupce nebo makléř tedy s klientem připraví dokument, naimportuje si jej do systému InSign a v mobilu jednoduše podepíše. Systém pak v řádu několika vteřin odesílá kopie dokumentu do ČMSS, na e-mail klientovi i obchodníkovi. InSign je řešení využívané ve velké míře např. na německém trhu.

„Banky umějí uzavřít smlouvu podepsáním přes tablety nebo signpady, které distribuují na pobočky a následně drží pod svou správou. My se chceme obejít bez tohoto prvku a posunout tak zákaznickou zkušenost o kus dál. Obchodní zástupce nebo externí makléř tak mohou podepisovat dokumenty kdekoli v terénu bez nutnosti tisknout je předem nebo přímo na schůzce s klientem,“ vysvětluje Tomáš Kořínek.

„Díky cloudovému řešení stačí nainstalovat pouze mobilní aplikaci, kde dokumenty podepíšete. Nepotřebujete instalovat žádný další software,“ dodává s tím, že prioritou nového řešení je nejvyšší míra bezpečnosti. Novinka v budoucnu umožní také vzdálenou obsluhu klienta. „To znamená, že obchodník se s klientem ani nebudou muset vidět. Zavolají si, klient se připojí na obrazovku počítače obchodního zástupce, dokument zkontroluje a pak podepíše na svém telefonu. Každý přitom může sedět na druhém konci republiky. Jsem přesvědčený o tom, že tato služba se zakrátko stane novým standardem trhu,“ uzavřel Tomáš Kořínek.

 

Datum vytvoření: 06/12/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš