„Pro naše klienty máme jasný vzkaz – až budou přemýšlet o půjčce, ideálním partnerem je pro ně Česká spořitelna, která má nejen výhodnou nabídku, ale myslí i na jejich finanční zdraví. V souladu s naší strategií a úvěrovým slibem stále platí, že naše půjčky nemohou klienty zatížit víc, než je zdrávo. Půjčka musí být vždy jen dobrý sluha,“ říká Lukáš Kulhavý, šéf nezajištěných úvěrů v České spořitelně.
V hlavních rolích se v novém televizním spotu od agentury VML objeví malá dívka a její poník, kteří společně čelí nečekaně velkým překážkám. Klíčem k jejich překonání je stejně jako v životě víra v sebe. Právě důraz na sebevědomí je hlavním motivem dlouhodobé strategické komunikace Spořitelny #silnější. V kontextu aktuální úvěrové kampaně pak důraz na sebevědomí a víru v sebe poukazuje na fakt, že bankovní půjčky by měly posilovat, a ne oslabovat finanční zdraví klientů.
Česká spořitelna se dlouhodobě zaměřuje na budování sebevědomí české společnosti, protože věří, že silní jedinci tvoří základ úspěchu celého národa. I tentokrát chce spotem inspirovat a posilovat sebedůvěru diváků. „Čím menší je náš hrdina, tím větší má odhodlání a víru ve vlastní schopnosti,“ dodal Tomáš Novotný, Executive Creative Director společnosti VML.
Vedle dvojice malých hrdinů a propracované výpravy spotu dominuje známý hit „These Boots Are Made for Walkin'“ v novém, současném aranžmá. Kampaň je k vidění od
1. dubna 2024 v televizi, na internetu a sociálních sítích, v pobočkové síti i na OOH po celé republice.
Zdroj: Česká spořitelna