„Začátkem letošního roku jsme možnost chatování v Apple Business Chat implementovali na naše nejnavštěvovanější webové stránky a získali velmi dobrou zpětnou vazbu od klientů i našich bankéřů. Měsíčně se nám daří odbavit desítky konverzací s klienty, kteří si pochvalují tento moderní způsob komunikace s bankou. Také se jim velice líbí naše aplikace pro prostředí iMessage, přes kterou si snadno sjednají schůzku na pobočce, spočítají splátku půjčky nebo orientační výši splátky hypotéky,” říká Tomáš Lošťák, který se podílel na implementaci služby Apple Business Chat v České spořitelně.
Implementací Apple Business Chat na všechny internetové stránky pokračuje Česká spořitelna v úspěšném zavádění nejmodernějších technologií pro poskytování zákaznické péče, ať už se jedná o chaty s bankéři, zavádění chatbotů nebo komunikaci na sociálních sítích. Využití chatů hraje v komunikaci s klienty stále významnější roli a stávají se jedním ze základních komunikačních kanálů banky.
Česká spořitelna umožňuje chat:
- na webových stránkách www.csas.cz;
- v internetovém bankovnictví George;
- v migračním průvodci při přechodu ze Servisu 24 na George;
- na webové stránce www.pujckabezpapiru.cz;
- prostřednictvím Apple Business Chat, včetně aplikace Apple Maps.
Česká spořitelna v komunikaci s klienty rovněž využívá řadu chatbotů. Na webových stránkách má umístěného chatbota, který pomáhá klientům zjistit informace o pobočce, sjednat schůzku na pokladnu nebo s bankéřem či nahlásit nadlimitní výběr hotovosti. V oblasti náboru nedávno představila nového chatbota, se kterým se zájemci o práci v České spořitelně mohou potkat na sociálních sítích Facebook či Instagram. Na Facebooku se lze také setkat s chatbotem Ema, finanční zdravotnice, která umí posoudit výhodnost půjčky.