Spořitelna aktuálně komunikuje nabídku pomoci klientům na svých webových stránkách www.csas.cz a také na sociálních sítích a v průběhu příštího týdne osloví Spořitelna cíleně klienty v postižených oblastech emailem nebo telefonicky s nabídkou pomoci. Individuální i firemní klienti postižení tornádem, mohou žádat o individuální odklad splátek zajištěných i nezajištěných úvěrů až na 6 měsíců.
„Snažíme se pomáhat klientům i v našich jihomoravských pobočkách. Klienti z tornádem postižených oblastí, kteří přišli o osobní doklady, finanční hotovost i platební kartu, mohou přijít na naše pobočky, pokud potřebují získat hotovost ze svého účtu. Naši bankéři mají celou řadu alternativních bezpečnostních metod, vyplývajících z platebního profilu klienta a dalších informací, podléhajících bankovnímu tajemství, na jejichž základě mohou provést identifikaci klienta,“ doplňuje Hrubý