Přejít k hlavnímu obsahu
AXA a Uniqa dočasně uzavírají svoje pobočky, s klienty budou komunikovat on-line
V souvislosti s šířením onemocnění koronavirem a vládními opatřeními se přerušuje provoz většiny obchodních poboček AXA a Uniqa pojišťovny. Prioritou je nyní ochrana zdraví zákazníků i pracovníků.

V Uniqa bude tento režim platit do odvolání. Běžný provoz pojišťovny běží dál, zejména vyřizování škod není nijak dotčeno. Zákazníci mohou řešit své požadavky prostřednictvím webu nebo telefonicky.

K nahlášení škody lze využít on-line hlášení na webu www.uniqa.cz. Případně lze k tomu účelu kontaktovat i naše call centrum na telefonu 485 125 125. Pokyny, jak postupovat při zasílání dokumentace, obdrží každý klient v registračním e-mailu ke škodě od UNIQA, včetně užitečných prokliků. Veškeré podklady ke škodám se posílají on-line nebo e-mailem. Alternativně lze i poštou na adresu: Uniqa pojišťovna, Evropská 136, 160 12 Praha 6 (s číslem škody).

Fyzické prohlídky škod jsou až do odvolání rovněž v omezeném režimu v zájmu minimalizace osobních kontaktů: u běžných škod požaduje Uniqa zaslat podrobnou fotodokumentaci od zákazníka. Je-li prohlídka nutná, děje se tak až po dohodě s klientem, zda je to urgentní či je možné počkat. Pokud je to naléhavé, technik Uniqa je v telefonickém spojení s klientem, vyžádá si navíc potřebné detailní fotografie, případně se vypraví na fyzickou prohlídku na dohodnuté místo, aniž by ale byla požadována přítomnost zákazníka, vše vyřizují telefonicky.

Klienti v retailu mají k dispozici 24 hodin denně zákaznický portál myUNIQA na adrese www.myuniqa.cz

Stejně jako Uniqa uzavře až do odvolání skupina AXA Česká republika a Slovensko z preventivních důvodů své pobočky na území České republiky a Slovenska, aby v této vypjaté situaci přispěla svou měrou k potřebě omezení fyzického kontaktu mezi lidmi. Klienti mohou s AXA komunikovat on-line odkudkoliv.

Klienti mohou hlásit pojistné události on-line. Urychlí tím jejich zpracování a získají přehled o průběhu jejího šetření. Stačí se přihlásit na https://www.axa.cz/skody-a-pojistne-udalosti/

Klienti mohou posílat potřebné dokumenty on-line. Stačí je naskenovat nebo třeba vyfotit mobilním telefonem a jednoduše nahrát do aplikace E-Podatelna. Dokumenty jsou v AXA během pár sekund a ihned může začít jejich zpracování. Dokumenty lze nahrávat zde - https://online.axa.cz/epodatelna.

Datum vytvoření: 17/03/2020

linkedin

Komentáře komentáře
Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
Centrální banky nakupují zlato rekordním tempem V minulém roce nakoupily centrální banky do svých rezerv více než tisíc tun zlat... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš