Přejít k hlavnímu obsahu
Allianz spouští novou kampaň na autopojištění
Už v sobotu odstartuje jarní reklamní kampaň na autopojištění pojišťovny Allianz. Nově nabízí čtyři jednoduché balíčky, ze kterých si snadno vybere každý motorista. Přestože Allianz představuje nový produkt, slevy za (ne)ujeté kilometry stále platí. I to v kampani klientům připomíná.

„Zatímco vy si žijete svůj život, Allianz vás chrání“ - to je hlavní motto letošní komunikace české pobočky největší pojišťovny pro motoristy na světě. Proto nabízí výběr z jednoduchých balíčků, aby si klient měl možnost snadno a rychle zvolit ten, který mu nejlépe sedí.


Kampaň poběží od poloviny února do konce března v televizi a na internetu. Reklamní spoty, které vznikly v hamburských studiích, se skládají ze slow-motion záběrů rodiny jedoucí v autě a ačkoliv by se na první pohled mohlo zdát, že jde o počítačově animované postavy, opak je pravdou – každý charakter byl vymodelován ručně, stejně tak jako vozidlo, jehož kola tvoří pravé pneumatiky. Kvůli celkovému dojmu pak každou část grafici posunovali po milimetrech.

 

Datum vytvoření: 13/02/2019

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB zpřísňuje podmínky pro investiční hypotéky ČNB od dubna příštího roku zavádí přísnější doporučení k investičním hypotékám, ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Inflace odskočila od cíle Jak je vidět, vlna zdražování u potravin sice v září polevila, ale rozhodně – ja... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Další negativní překvapení z trhu práce. Míra nezaměstnanosti je nejvyšší od roku 2017 Po sezónním očištění se podíl nezaměstnaných zvýšil dokonce na 4,7 %, což signal... Dominik Rusinko, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Dominik Rusinko