
Allianz spouští novou kampaň na autopojištění
Už v sobotu odstartuje jarní reklamní kampaň na autopojištění pojišťovny Allianz. Nově nabízí čtyři jednoduché balíčky, ze kterých si snadno vybere každý motorista. Přestože Allianz představuje nový produkt, slevy za (ne)ujeté kilometry stále platí. I to v kampani klientům připomíná.

„Zatímco vy si žijete svůj život, Allianz vás chrání“ - to je hlavní motto letošní komunikace české pobočky největší pojišťovny pro motoristy na světě. Proto nabízí výběr z jednoduchých balíčků, aby si klient měl možnost snadno a rychle zvolit ten, který mu nejlépe sedí.
Kampaň poběží od poloviny února do konce března v televizi a na internetu. Reklamní spoty, které vznikly v hamburských studiích, se skládají ze slow-motion záběrů rodiny jedoucí v autě a ačkoliv by se na první pohled mohlo zdát, že jde o počítačově animované postavy, opak je pravdou – každý charakter byl vymodelován ručně, stejně tak jako vozidlo, jehož kola tvoří pravé pneumatiky. Kvůli celkovému dojmu pak každou část grafici posunovali po milimetrech.
Datum
vytvoření: 13/02/2019

Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita
Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom
Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Růst mezd v české ekonomice zpomaluje
Tempo mezd ve srovnání s rokem 2024 evidentně zpomaluje, a to mimo jiné v důsled...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
