

Majitelů aut s rozbitými skly a důlky na kapotě, především po krupobití, je kolem 300. Z jednoho servisu například pojišťovna eviduje přes 60 poškozených nových vozidel, na která se v době, kdy nad nimi zčernaly mraky, už těšili jejich budoucí majitelé.
Červnové pojistné události letos zapříčinily i bleskové povodně u čtyř stovek klientů. Nejčastěji jim voda vyplavila sklepy a přízemí domů. Kvůli přepětí při bouřkách bylo poškozeno i mnoho elektrospotřebičů.
Jak správně postupovat při hlášení pojistné události? V první řadě je třeba ji nafotit a současně vytvořit přehled poškozených nebo zničených věcí. Ideálně i s nákupními doklady. Škodu můžete pojišťovně oznámit buď telefonicky nebo prostřednictvím webu, případně i písemně.
Pokud klientům vítr poškodil nebo úplně odnesl střechu, je třeba ji nafotit a hned poté alespoň provizorně přikrýt, aby jim mezitím do domu například nenapršelo. Allianz jim v takovém případě zaplatí i tzv. zachraňovací náklady. V každých pojistných podmínkách je totiž věta o tom, že klient musí zabránit následným škodám.



