Přejít k hlavnímu obsahu
Air Bank změnila styl své marketingové komunikace
Celkem 12 let se lidé mohli potkávat komunikačním konceptem Air Bank, který byl založen na popichování mezi dvojicí bankéřů. S začátkem srpna přichází banka s novým formátem, jenž nese název „I to se může stát“.
Air bank new concept

Air Bank tak opouští poukazování na bankovní nešvary a snaží se ukázat, jak zjednodušování financí pomůže klientům v jejich běžném životě. Reklamy ztvárňují nečekané situace, které se díky tomu mohou stát. Příběhy jsou ztvárňovány se značnou porcí nadsázky.

„Náš nový komunikační koncept nám pomáhá kreativními způsoby ukazovat, na čem si zakládáme a co nás odlišuje od ostatních bank na trhu. Díky němu také můžeme konečně naplno předvést, že jsme bankou, která má své klienty opravdu ráda. A že vše, co pro naše klienty děláme, vede k tomu, aby měli se svými penězi jednodušší život a aby jich měli více. To, že je náš přístup správný, dlouhodobě dokazuje spokojenost našich více než 1,1 milionu klientů, která je ve srovnání s ostatními bankami vůbec nejvyšší. V nových reklamních příbězích navíc rozhodně neklademe meze fantazii, a může se v nich tedy stát opravdu cokoliv. Věříme proto, že budou diváky bavit stejně jako nás a že naše komunikace bude ve svém oboru i nadále patřit mezi nejlepší,“ uvádí Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.

V reklamách zůstává i nadále herec Tomáš Měcháček. Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce kreativního dua Wilhelm Kinga, agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank. Produkci zajišťoval Filmservice a režie se opět ujalo režijní duo Mods, tedy Martin Přikryl s Michalem Nohejlem. K vidění jsou nové spoty na televizních stanicích Nova a Prima od 1. srpna 2023.

Reklamní spoty z nového konceptu „I to se může stát“ jsou ke zhlédnutí zde:

Datum vytvoření: 01/08/2023

linkedin

Komentáře komentáře
ECB: Úrokové sazby beze změny, laťka pro jejich snížení je vysoko Nová prognóza odborného aparátu ECB počítá s průměrnou inflací 2,1 % v tomto roc... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace bez překvapení Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš