„Rok 2019 byl pro nás výjimečný v mnoha směrech. Dosáhli jsme historicky nejvyššího zisku. Spustili jsme řadu nových služeb, jako jsou okamžité platby, multibanking, aplikace pro placení Apple Pay a Google Pay nebo možnost otevřít si nový účet přímo v aplikaci My Air. I díky tomu se počet klientů na konci roku přiblížil hranici 800 tisíc. Těší mě, že se naší bance v uplynulém roce dostalo uznání i od odborné veřejnosti, která Air Bank mimo jiné ocenila tituly Nejlepší banka, Banka roku, Banka zákazníků nebo Vstřícná banka. Máme z toho opravdu velkou radost a dál chceme pracovat na tom, aby klienti byli spokojeni s našimi službami a celkově s naším přístupem k bankovnictví,“ říká Michal Strcula, generální ředitel Air Bank.
Na konci prosince 2019 měla Air Bank 788 602 klientů, to představuje meziroční nárůst o 17 %. Počet běžných účtů se navýšil o 19 % na 889 750. Také počet spořicích účtů vzrostl, a to o 15 % na 498 414. Objem vkladů na běžných a spořicích účtech klientů meziročně vzrostl o 5 % na 107,1 miliardy korun.
Air Bank se dařilo navyšovat i objem rozpůjčovaných peněz, meziročně se objem úvěrů zvýšil o 19 % na 55,3 miliardy korun. Nejen díky tomu čisté výnosy očištěné o úvěrové ztráty stouply meziročně o 13 % na 3,5 miliardy korun. Správní a režijní náklady vzrostly o 7 % na 1,6 miliardy korun.
Celková bilanční suma Air Bank vzrostla meziročně o 6 % na 118,7 miliardy korun. Vlastní kapitál se zvýšil o 27 % na 9,8 miliardy korun.